اخبار داغ

اظهارنظر کارگردان و بازیگران سینما و تلویزیون کشور درباره شهید حججی + تصاویر

اظهارنظر کارگردان و بازیگران سینما و تلویزیون کشور درباره شهید حججی + تصاویر
کارگردانان و بازیگران سینما و تلویزیون در گفت و گو با صبح زاگرس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و شهادت شهید حججی اعلام کردند که در مراسم تشییع پیکر شهید حججی حضوری باشکوه خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس،کارگردانان و بازیگران سینما و تلویزیون در گفت و گو با صبح زاگرس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و شهادت شهید حججی اعلام کردند  که در مراسم تشییع پیکر شهید حججی حضوری باشکوه خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
, ,
 
,
شهید حججی سربازی که سربراورد و سرآمد سرداران شد
, شهید حججی سربازی که سربراورد و سرآمد سرداران شد,
 
,
سید اشرف طباطبایی تهیه کننده و کارگران سینما و تلویزیون کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی سربازی که سربراورد و سرآمد سرداران شد.
,
وی بیان کرد: این شهید والامقام سربرافشاند و سرسبز سرود سرافرازی سرداد و سرداد. او سربلند بر ولایتش سر فرود آورد.
,
 
,

************************

,
, ,

 

,

شهید محسن حججی شهادت عاشورایی را به ما یادآوری کرد

, شهید محسن حججی شهادت عاشورایی را به ما یادآوری کرد,

فرحناز منافی ظاهر بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صبح زاگرس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی گفت:هشت سال جنگ تحمیلی زیباترین تابلوهای فداکاری است که ایرانیان از خود به یاجا گذاشتند و با ایمان همیشه پایدار بودند و هرگز فراموش نخواهند شد و اینک  شهید محسن حججی که شهادت عاشورایی را به ما یادآوری کرد و نام این شهید والامقام جاودانه خواهند ماند . روحش شادو یادش گرامی باد.

,

*************************

,
, ,
 
,

درود بر شرف شهید حججی که با وجود سن پایین شهادتی بزرگ را رقم زد

, درود بر شرف شهید حججی که با وجود سن پایین شهادتی بزرگ را رقم زد,

کبری گودرزی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشور در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت شهید حججی و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه "ولا تقلوا لمن یقتلوا فی سبیل الله اموات بل احیائ ولاکن لاتشعرون کسی که در راه خدا کشته میشود مرده مپندارید بلکه اوزنده وجاوید است وشما این حقیقت را درنخواهید یافت" گفت:شهید حججی درایام سوگواری امام حسین علیه السلام تشییع و خاکسپاری می شود و شهادتی همچون امام حسین علیه السلام را رقم زد و باعث شد خیلی از جوانان مملکت به خودشان بیایند و طبق وصیت این شهید مبارز و بزرگوار میدان انقلاب را خالی نکنند و پیرو امام وانقلاب باشند.

,

وی بیان کرد: درود بر شرف شهید حججی که با وجود سن پایین شهادتی بزرگ را رقم زد و  واجب میدونم و سعادتی است که درتشیع پیکر این شهید بزرگوار شرکت کنم.

,

************************

,

, ,

شهید حججی نمونه بارز جوانان غیور ایرانی است

, شهید حججی نمونه بارز جوانان غیور ایرانی است,

پرستو آراسته بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با تسلیت ایام محرم و شهادت شهید حججی گفت:شهید حججی نمونه بارز جوانان غیوری است که برای دفاع از خاک و مملکت خود حاضر شدند بروند در خارج از مرز کشور از ورود دشمنان به خاک وطن جلوگیری کنند.

,

وی بیان کرد: عده زیادی از فرزندن شجاع و بی باک ایران اسلامی هم جان خود را آگاهانه در راه دفاع از وطن و آرامش مملکت فدا می کنند و شهید شدند که البته شهید حججی ناجوانمردانه به شهادت رسید به طوری که سر ایشان رو از بدن جدا کردند و این پست ترین رفتار است.

,

وی به رفتار وحشیانه گروه داعش در مناطق اسلامی و سر بریدن شهید حججی اشاره کرد و گفت:  هیچ انسانی حاضر نمی شود چنین جنایت هایی را مرتکب شود حتی حیوان هم عاطفه ای و مهری نبست به هم نوعان خودش دارد وکاری که افراد داعش با شهید حجی انجام دادند پست ترین عملی است که در این دنیا هیچ انسانی و جانداری انجام نمیدهد مگر آنقدر بی رحم و پست و بی وجدان باشد که دست به کشتن آدمها بزنند.

,

بازیگر سریال بقچه سبز افزود: جدا کردن سر از بدن فجیع ترین عمل است که متاسفانه داعشی های خبیث حتی به کشتار بچه های کوچک نیز عادت دارند.

,

آراسته عنوان کرد: خداوند پاداش جوانان برومندی چون شهید حججی را خواهد داد و  آدمکش ها و جنایتکارهای از خدا بی خبر و بی وجدان را هم حتما به سزای اعمال زشتشان خواهد رساند.

,

بازیگر سریال عدالتخانه افزود: زنده باد جوانمردانی چون شهید حجی روحش شاد و یادش ابدی .

,

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ابراز داشت: من شخصا از تمام جوانان و کسانی که برای دفاع از جان و مال و آرامش این خاک و وطن عزیزمان ایران تلاش میکنند و فداکاری دارند تشکر و قدردانی دارم .

,

وی در پایان گفت: دلاور مردان خدا پشت و پناهتان، خداوند خودش  مملکت ما رو و مردم عزیز رو از شر دشمنان و داعش حفظ نماید آمین . 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه