اخبار داغ

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق:

ماموریت قرارگاه پدافند هوایی در راستای تجربیات دفاع مقدس است

ماموریت قرارگاه پدافند هوایی در راستای تجربیات دفاع مقدس است
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: قرارگاه پدافند هوایی با استفاده از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد و بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس به ماموریت ذاتی خودش ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ دوم محمد خوش قلب ،فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب پیرامون نقش قرارگاه پدافند هوایی در دفاع مقدس اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در دفاع همه جانبه از حریم هوایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های نیروهای مسلح در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق  افزود: قرارگاه پدافند هوایی با حمایت نیروها و همدلی و بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس در دفاع از نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت هر چه تمام تر به ماموریت ذاتی خودش  ادامه می دهد.

,

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی در بحث تهدیدات هوایی و دور ایستا اولین یگانی است که در کشف تهدیدات با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز شده و بومی و نیروهای متعهد فعالیت می کند.

,

وی با اشاره به رشادت‌های نیروهای پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس، افزود: انهدام بیش از ۶۰۰ فروند هواپیمای جنگی و ۶۰ فروند بالگرد دشمن از افتخارات پدافند هوایی در دوران جنگ تحمیلی است.

,

خوش‌قلب اظهار کرد: امروز به برکت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و به‌ویژه پدافند هوایی، شاهد فضایی امن در آسمان ایران اسلامی هستیم.

,

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ،نقش این نیرو را در مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بسیار حساس و خطیر دانست و گفت: پدافند هوایی از نظر تجهیزات و امکانات دفاعی به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا مجهز می باشد.

,

خوش قلب، نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان میناب را جز یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب در جهت ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و بیان داشت: ارائه دستاوردهای بومی در هیچ کتابی نوشته نشده در این نمایشگاه در انتقال تجربیات برای مخاطبان موثر است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه