اخبار داغ

نظرتان درباره این اقدام دولت در خوزستان چیست؛

استانداری خوزستان فقط برای زیباسازی ساختمان اداری «پول» دارد؟

استانداری خوزستان فقط برای زیباسازی ساختمان اداری «پول» دارد؟
در حالی که دولت یازدهم برای همه اقدامات خود بی پولی را بهانه می‌کند و حتی پول خسارت وارد شده به خوزستان پس از سیل را هم پرداخت نکرده است اما با این حال پروژه‌های زیباسازی ساختمان‌های دولتی پیشرفت خوبی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، در حالی که دولت یازدهم برای همه اقدامات خود بی پولی را بهانه می‌کند و حتی پول خسارت وارد شده به خوزستان پس از سیل را هم پرداخت نکرده است اما با این حال پروژه‌های زیباسازی ساختمان‌های دولتی پیشرفت خوبی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب، در حالی که دولت یازدهم برای همه اقدامات خود بی پولی را بهانه می‌کند و حتی پول خسارت وارد شده به خوزستان پس از سیل را هم پرداخت نکرده است اما با این حال پروژه‌های زیباسازی ساختمان‌های دولتی پیشرفت خوبی داشتند., رهیاب,

یکی از شهروندان اهوازی با ارسال تصاویری از ساختمان استانداری خوزستان برای رهیاب نوشت: استانداری خوزستان برای اجرای چه پروژه‌هایی پول دارد؟ در حالی که هنوز کودکان اهوازی و حتی سایر مناطق خوزستان به دلیل چاه‌های رو باز فاضلاب جان خود را از دست می‌دهند بهتر نبود که استانداری خوزستان هزینه نوسازی ساختمان خود را صرف توسعه برخی از خدمات در خوزستان می‌کرد؟

, یکی از شهروندان اهوازی با ارسال تصاویری از ساختمان استانداری خوزستان برای رهیاب نوشت: استانداری خوزستان برای اجرای چه پروژه‌هایی پول دارد؟ در حالی که هنوز کودکان اهوازی و حتی سایر مناطق خوزستان به دلیل چاه‌های رو باز فاضلاب جان خود را از دست می‌دهند بهتر نبود که استانداری خوزستان هزینه نوسازی ساختمان خود را صرف توسعه برخی از خدمات در خوزستان می‌کرد؟,

نظرتان درباره نوسازی، بازسازی و زیباسازی ساختمان‌های دولتی در شرایط فعلی چیست؟

, نظرتان درباره نوسازی، بازسازی و زیباسازی ساختمان‌های دولتی در شرایط فعلی چیست؟,
استانداری خوزستان
, استانداری خوزستان,
 
,
استانداری خوزستان
, استانداری خوزستان,
استانداری خوزستان
, استانداری خوزستان,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه