اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

شهید «حججی» مایه عزت و آبروی اسلام شد

شهید «حججی» مایه عزت و آبروی اسلام شد
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به نحوه شهادت شهید «حججی» گفت: ویژگی خاصی در این شهید بزرگوار وجود داشت که او را در میان تمام شهیدان برجسته‌ ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام رضا تاج‌آباد، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی، در مراسم شهدای دانش‌آموزی فراهان و گرامیداشت شهید «حججی» که در مسجد جامع فرمهین برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان فرهنگ عاشورایی است، گفت: پیام عاشورا باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

استاد حوزه با بیان اینکه جوانان ما پای آرمان‌های انقلاب هستند و خواهند ماند، چراکه امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده‌اند، ادامه داد: شهید حججی امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داد و در راه امام حسین(ع) نیز به شهادت رسید.

,

شهید حججی حجت را بر همه تمام کرد

, شهید حججی حجت را بر همه تمام کرد, شهید حججی حجت را بر همه تمام کرد,

وی اظهار کرد: شهید حججی حجت را بر همه تمام کرد و  به همه مردم جهان و اسلام نشان داد که درب شهادت باز است و هرکس که بخواهد و لیاقت آن را داشته باشد به این فیض نایل می آید.

,

تاج آباد گفت: کسی که سال‌ها برای خدا کار کند خداوند او را عزت می‌بخشد و شهادت این‌ چنینی نصیبش می‌شود که مایه عزت و آبروی اسلام می شود.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ویژگی خاصی در این شهید بزرگوار وجود داشته است که در میان تمام شهیدان برجسته‌ شده است، نحوه اسارت، شهادت، وصیتش به سبب اخلاص و صداقت شاخص است.

,

وی بیان کرد: شهید حججی با الگوبرداری از رفتار و سیره ائمه اطهار(ع) و امام حسین(ع) به مرحله والای تقوای الهی دست یافت و خون پاک این شهید عزیز، بی‌دینی داعشی‌ها را به عنوان مزدور دشمنان اسلام به تصویر کشید.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: جوانان ما برای اینکه پیرو شهید حججی باشند باید با تقوا، جهاد، اجتهاد و کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه