اخبار داغ

امام جمعه موقت دلگان:

شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است/ مردم ما ایستادگی در برابر دشمنان را از امام حسین (ع) به ارث برده اند

شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است/ مردم ما ایستادگی در برابر دشمنان را از امام حسین (ع) به ارث برده اند
امام جمعه موقت دلگان با بیان اینکه شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ما با ایستادگی و مقاومت تمام نقشه های شوم دشمنان را از اول انقلاب تا به اکنون نقش برآب کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری امام جمعه موقت دلگان در جمع مردم این شهرستان با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: در 31 شهریور 1359  جنگ هشت ساله ای به سرکردگی استبکار بر علیه کشور ما راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

امام جمعه موقت دلگان با تاکید بر اینکه در این جنگ ما خسارت های مالی و جانی زیادی دادیم، افزود: اما وقتی نگاه میکنیم، منافعی که از این جنگ نصیب ملت ایران شد، بسیار بالاتر از خسارت مالی بود.

,

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری با بیان اینکه ما شهدای زیادی را در این راه تقدیم نظام، انقلاب و اسلام کردیم، اظهار کرد: که حقیقتا این ایام متعلق به شهدا و ایثارگران است، یاد و جای این شهدا خالی است.

,

وی با اشاره به اینکه باید این بقای یاد و نام شهدا به صورت یک امر مهم دنبال کنیم چون شهدا حامل بشارت بودند، ادامه داد: شهدا به ما پیام دادند، شهدا به ما می گویند: مایوس و ناامید نباشد و هیچ ترسی از دشمن نداشته باشید.

,

امام جمعه موقت دلگان با تاکید بر اینکه شهدا به ما پیام آزادگی، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان ابلاغ کردند، اضافه کرد: امروز هدف از جنگ نرم و پنهان دشمن این است که مردم ما را از عرصه جهاد و مقاومت دور نگهدارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری عنوان کرد: لذا تمام تبلیغات وسیع و گسترده ای که با پول های میلیاردی هزینه می کنند تا مردم را از این صحنه انقلاب اسلامی و مردم را از پایداری سست کنند و آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و مایوس کنند.

,

وی تصریح کرد: اما مردم ما با ایستادگی، مقاومت و با تلاش تمام نقشه های شوم دشمنان را از اول انقلاب تا به اکنون نقش برآب می کنند و این نشانه ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان و دنیای استکبار است.

,

امام جمعه موقت دلگان با بیان اینکه امروز چه عظمتی با شهید مدافع حرم محسن حججی در کشور ما ایجاد شد و مردم چه غوغایی به پا کردند، خاطرنشان کرد: همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری با اشاره به اینکه شهید حججی از رویش های انقلاب اسلامی است، افزود: و این پیامی است برای آن کسانی که می گفتند مردم از شهید و شهادت خسته شده اند اما حضور مردم در تشییع این شهید، پیام بسیار بزرگی برای همگان بود.

,

امام جمعه موقت دلگان با تاکید بر اینکه همانطور که امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، گفت: مردم ما این ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را از سرور و سالار شهیدان به ارث برده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه