اخبار داغ

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

فعالان فرهنگی ابعاد شهادت شهید حججی را تجزیه و تحلیل کنند

فعالان فرهنگی ابعاد شهادت شهید حججی را تجزیه و تحلیل کنند
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت:بی‌تردید این شهادت رویشی بود در دهه چهارم که به عنوان یک الگو بر دنیا و مردم ایران تاثیر‌گذار شد و دست اندرکاران فرهنگی، اساتید و فعالان این عرصه باید ابعاد شهادت شهید حججی را تجزیه و تحلیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عین‌اله شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با آراز سسی، با اشاره به مسئله شهادت اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای به طور سهوی، ایثارگری و شهادت‌طلبی جوانان را در هشت سال دفاع مقدس جان خود را به دست گرفته و به معبود خود رسیده‌اند فراموش کرده و جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهداء به اقتداری رسیده که در جهان بی‌سابقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی,

وی تصریح کرد: بی‌شک بشریت امروزه چشم خود را به پرچمی دوخته که این جوانانمان را با نثار خون خود استوار کرده‌اند.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم شهید محسن حججی افزود: شهادت شهید حججی هدیه‌ای از سوی خدا به مکتب و دینش بود زیرا عده‌ای تحت تاثیر دشمنان و از روی غفلت تلاش می‌کردند تا فرهنگ شهادت را کم رنگ کنند.

,

 

,

به گفته وی شهادت شهید حججی و مدافعان حرم در واقع معامله‌ای بین شهید و خداوند است که که بهایش بهشت است.

,

 

,

شریف‌پور اظهار داشت: بی‌تردید این شهادت رویشی بود در دهه چهارم که به عنوان یک الگو بر دنیا و مردم ایران تاثیر‌گذار شد و دست اندرکاران فرهنگی، اساتید و فعالان این عرصه باید ابعاد شهادت شهید حججی را تجزیه و تحلیل کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: این شهادت نشان داد که راه شهادت در هشت سال دفاع مقدس به پایان نرسیده و تا زمانی که در دنیا ظلم و ستم باشد و استکبار بخواهد اقتدار، عزت و صلابت اسلام را زیر سوال ببرد این رویش‌ها ادامه دارد.

,

 

,

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند اما در دهه چهارم رویش پیدا کرده و این پیام را دارد که هر روز برای ما روز عاشورا و روز مبارزه با استکبار است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه