اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی:

فضای مجازی، بهانه به‎‌روز نبودن مداح را گرفته است

فضای مجازی، بهانه به‎‌روز نبودن مداح را گرفته است
رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی گفت: چنانچه مداح توجیه شود مشکلات موجود بر سر راه برخی هیئت‌ها برداشته می‌شود، هرچند با توجه به گسترگی فضای مجازی، اظهار بی‌اطلاعی توسط مداحان پذیرفتنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسن ذاکرین در گفت‌وگو با محراب خبر، اظهار کرد: در جریان پیروزی انقلاب مردم با ندا و اشعار انقلابی بیشتر تهییج می‌شدند و البته انقلاب نیز با محرم و صفر مقارن شده بود که این مهم تأثیر به سزایی در روند پیروزی داشت و مداحان نقش مؤثری در این موضوع داشتند و از این رو نقش مداحان در انقلاب اسلامی نقش منادیان ولایت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محراب خبر,

 

,

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی عنوان کرد: جلسات چهره به چهره خانگی از جمله تأثیرگذارترین عناصر محسوب می‌شود و مقام معظم رهبری نیز به برپایی هرچه باشکوه‌تر جلسات خانگی تأکید دارند، مداحان در روند این پیروزی نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند و برخی از مداحان برای نیل به این هدف زندگی خود را از دست دادند.

,

 

,

وی در خصوص به روز نبودن برخی از مداحان، عنوان کرد: آگاه‌سازی از جمله مهمترین عوامل تأثیرگذار در این مقوله محسوب می‌شود و اگر مداح توجیه شود مشکلات موجود بر سر راه برداشته می‌شود، هرچند با توجه به گستره فضای مجازی، اظهار بی‌اطلاعی در خصوص این موضوع پذیرفتنی نیست.

,

 

,

ذاکرین بیان کرد: متأسفانه در مداحی‌ها و هیئت‌های مرسوم در مشهد به موضوع انقلاب اسلامی آنطور که باید، پرداخته نمی‌شود و دستگاه‌های متولی فرهنگ این شهر نیز دغدغه‌ای در این خصوص ندارند.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی یادآور شد: متاسفانه امروز به هیئت بیشتر از امام حسین(ع) بها داده می شود، از همین رو مداحان باید بدانند که به قول مرحوم آیت الله بهجت «مردم را به امام حسین(ع) دعوت کنید و نه مجلس امام حسین(ع)» که البته این دعوت به سیدالشهدا باید شور و شعور را توامان داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه