اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش:

" قرآن "روشنگر و چراغ راه زندگی نسل جوان جامعه است

" قرآن "روشنگر و چراغ راه زندگی نسل جوان جامعه است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش گفت: " قرآن "روشنگر و چراغ راه زندگی نسل جوان جامعه است و توجه به قرآن کریم سبب ترویج امر به معروف و نهی از منکر در کشور می شود.
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، تیمور کرد زابلی در حاشیه برگزاری مسابقه قرآنی مدهامتان و کرسی تلاوت قرآن در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم در راستای گسترش و تعمیق فعالیتهای قرآنی و ترغیب و تشویق افراد مختلف جامعه به شرکت هرچه بیشتر در فعالیت های قرآنی، مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم با عنوان انس با قرآن در میان 500 نفر از شهروندان شهرستان خاش برگزار و با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.

, , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, ،,

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیار بالای قرآن و آموزه های قرآنی در زندگی، تصریح کرد: توسعه برنامه‌های قرآنی از اولویت‌های اصلی مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش است.

,

کرد زابلی با بیان اینکه انس با قرآن سبب نورانیت و حلال بسیاری از مشکلات است، گفت: تمام نواقص موجود در جامعه سرچشمه از مانوس نبودن با قرآن و مسائل قرآنی دارد.

,

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام، دینی جاودان و جهانی است و انس با قرآن انسان را جاودانه می کند، ادامه داد: قرآن کریم کتابی برای هدایت و برنامه جامع و کاملی برای بشریت است و باید سعی کنیم تا با بهره گیری از آن به سعادت، خوشبختی و رستگاری برسیم.

,

, ,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش بیان کرد: جامعه دینی با الهام از احکام دینی و قرآنی تلاش می کند تا در راه و مسیری گام بردارد که خیر و مصلحت بشریت در آن باشد و آیات قرآن کریم بهترین راه ها را به ما نشان می دهد.

,

وی گفت: زندگی انسان ها لازم است با تفسیر ولایت با قران عجین و همراه شود و تفکر احساس نیاز به قران کریم باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات و مطالبات را رفع و حل کنیم.

,

کرد زابلی با بیان اینکه انسان باید قران را به گونه ای تلاوت کند که معبود خویش را احساس کند، افزود: قرآن کریم مهمترین کتاب مسلمانان است و کانون های مساجد باید نسبت به گسترش و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در میان مردم تلاش کند.

,

, ,

وی تصریح کرد: خانواده ها باید فرزندان خود را به روخوانی و حفظ قرآن کریم تشویق کنند و همچنان که قرآن می خوانند به معنای آن نیز توجه داشته باشند تا درسی برای زندگی بیاموزند.

,

کرد زابلی اذعان کرد: بهترین و ساده ترین راهی که پروردگار متعال برای زندگی انسان ها قرار داده قرآن کریم است و باید این کتاب آسمانی ارزشمند را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم تا هم در دنیا و هم در آخرت به رستگاری، سعادت و خوشبختی برسیم.

,

وی اظهار کرد: باید عامل به قرآن باشیم و در راستای ترویج و گتسرش فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم و نیت خدایی و فرهنگ قرآنی داشته باشیم.

,

گفتنی است؛ در حاشیه این مسابقات نمایشگاهی با موضوع نماز و حوادث روز داعش و وهابیت در منطقه در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش برگزار و در پایان از نفرات برگزیده مسابقات قرآنی تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه