اخبار داغ

میبد، نایب قهرمان مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان یزد شد

میبد، نایب قهرمان مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان یزد شد
مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان با نایب قهرمانی تیم شهرستان میبد به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به گزارش میبد خبر، مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد تیم توانست با کسب سه عنوان اول به نایب قهرمانی این مسابقات دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وهب مرتضایی مربی تیم کشتی جوانان میبد در این زمینه بیان داشت: تیم کشتی جوانان شهرستان با 5 کشتی گیر در این دوره از مسابقات شرکت کرد که در پایان در اوزان 70 کیلو گرم علیرضا عابدنیا، 92 کیلو گرم سید مجتبی حسینی نسب و 125 کیلو گرم عماد فلاح به مقام اول مسابقات دست یافتند.

,

وی افزود: در دیگر وزن ها عباس پور رجبی در 70 کیلو گرم و فرهاد کارگر در 57 کیلو گرم مقام سوم مسابقات را از آن خود کردند.

,

مرتضایی اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در استان سمنان برگزار می شود اعزام می شوند.

,

مربی تیم کشتی جوانان میبد در ادامه بیان داشت: علیرضا عابد نیا در انتخابی کشتی پهلوانی بسیج نیز به مقام اول مسابقات دست یافت که هفته آینده در مسابقات قرمانی بسیج کشور که در مشهد مقدس برگزار می شود حضور می یابد. در کشتی آزاد این مسابقات نیز علیرضا آرامش در وزن 46 کیلو گرم، مهدی مهدی پور در وزن 50 کیلو گرم و امین مجید زاده در وزن 76 کیلو گرم هم توانستند مجوز حضور در مسابقات کشوری بسیج را کسب کنند.

,

انتهای پیام/اد

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه