اخبار داغ

مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اصفهان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اصفهان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و تعدادی از مسئولان کشورغعی و لشگری استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم تودیع و معارفه  فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله (ع)، منطقه اصفهان را از نظر اهمیت نظامی یکی از مناطق مهم قلمداد کرد و گفت: حضور نیروهای مختلف نظامی در این منطقه، لزوم هماهنگی، انسجام و وحدت نیروها را دوچندان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار علی بلالی با بیان اینکه به حول و قوه الهی این هماهنگی هم اکنون با قوت تمام وجود دارد ابراز امیدواری کرد این همدلی و هماهنگی با وجود تغییر و تحول انجام شده همچنان ادامه یابد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه فرصت خدمت صادقانه در مسئولیت هایی که به یک شخص سپرده می شود بسیار کم است گفت: باید تلاش کنیم در این مدت محدود، مسئولیت سپرده شده را به نحو احسن انجام داده و بدین وسیله رضایت خداوند متعال را به دست آوریم.

,

سردار بلالی تاکید کرد: کار موثر، تلاش مضاعف می خواهد و قطعا با ساده انگاری هیچ کار موثری انجام نخواهد شد و روحیه ی بسیجی، انقلابی و پرتحرک، کار را پیش خواهد برد.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در زمان شروع به کار دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: ایشان در سفارش اعضای دولت به کار و تلاش مضاعف به امیر کبیر اشاره کردند و دوره ی کوتاه خدمت او در آن زمان را سرشار از برکات زیادی خواندند که هم اکنون نیز آثار خدمت او قابل لمس است.

,

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر تغییر و تحول های زیادی در سطح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) صورت گرفته است، گفت: علت این است که تعدادی از امیران این قرارگاه در سن بازنشستگی قرار گرفته اند و سعی می شود ضمن استفاده از تجارب ارزشمند آنها از فرماندهان جوان و مستعد در جهت پیشبرد اهداف راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)  استفاده گردد.

,

وی در پایان افزود: توفیق بر این شد که فرمانده مرکز آموزش های تخصصی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) سرهنگ ستاد علی حدادی سامانی طی حکمی از سوی امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه به عنوان فرمانده جدید این منطقه و سرهنگ ستاد ابوالفضل توکلی فرمانده سابق این منطقه در مرکز مطالعات قرارگاه استفاده گردد. وی برای هر دو فرمانده توفیق روز افزون در مسئولیت های جدید را از خداوند متعال خواستار شد.

,

لازم به ذکر است در پایان مراسم ضمن قرائت حکم انتصاب سرهنگ علی حدادی سامانی به عنوان فرمانده جدید منطقه مرکزی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، از زحمات سرهنگ ستاد ابوالفضل توکلی نیز با اهداء لوح سپاس از سوی مسئولین کشوری و لشگری قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه