اخبار داغ

فرمانده انتظامی اصفهان:

عامل انتشار کلیپ وحشت در آسمان اصفهان دستگیر شد

عامل انتشار کلیپ وحشت در آسمان اصفهان دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری فردی که یک کلیپ غیر واقعی را در فضای مجازی انتشار و موجب ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی مردم اصفهان شده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: بعد از دریافت خبری مبنی بر انتشار یک کلیپ در فضای مجازی، که در آن صداهای وهم انگیز از آسمان شهر اصفهان بگوش می رسد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کلیپ توسط فردی تهیه و تدوین شده و از آرم یک شبکه خبری معتبر در آن استفاده شده است.

,

وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا پس از انجام برخی اقدام های تخصصی در فضای مجازی موفق شدند عامل انتشار آن را شناسایی و دستگیر کنند.

,

معصوم بیگی ادامه داد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف کرد که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این کلیپ از پایه و اساس غیرواقعی بوده است تصریح کرد: تولید و انتشار موارد غیر واقعی در فضای مجازی جرم است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با تولید کنندگان و انتشار دهندگان مواردی که موجب ترس ، نگرانی و تشویش اذهان عمومی شود برخورد قاطع و قانونی می کنند.

,

سردار معصوم بیگی تاکیدکرد: فضای مجازی در  موارد متعددی با واقعیت فاصله دارد که از عموم مردم تقاضا می شود به موضوعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه