اخبار داغ

باحضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛

طرح پروژه بین المللی «چابهار پلاس» رونمایی شد

طرح پروژه بین المللی «چابهار پلاس» رونمایی شد
مرتضی بابک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پروژه تبلیغی، اقتصادی و فرهنگی «چابهار پلاس» رونمایی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه چابهار پلاس با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بندر و منطقه آزاد چابهار در جغرافیای جهانی طراحی شده است و در گام نخست با تکیه بر تبلیغات بین المللی ابتدا سعی در شناساندن چابهار دارد.

حسام الدین یوسفی افزود: در این پروژه، بندر چابهار به زبان های انگلیسی و فارسی به صورت بین المللی در مقیاس کشورهای خارجی با هدف جذب سرمایه گذار به مخاطبان معرفی خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت در پروژه چابهار پلاس متنوع و شامل مواردی چون رسانه ای، روزنامه ای، تلویزیونی، رادیویی، اینترنتی، فضای مجازی و غیره خواهد بود.

یوسفی ادامه داد: چابهار به عنوان تنها بندر در جهان معرفی می شود که به صورت هم زمان ظرفیت چهار راه ارتباطی را دارد به همین خاطر در این پروژه از نماد پلاس برای انتقال سریع و نمادین قابلیت های دریایی، هوایی و ریلی استفاده می شود که یکی از قابلیت های منحصر به فرد این منطقه است.

وی گفت: ترانزیت دریایی، هوایی، جاده ای و ریلی از طریق چابهار می تواند کالاهایی از شرق دور چین و جنوب شرق آسیا و هند را به آسیای مرکزی، خاورمیانه، اروپای شرقی، قفقاز، روسیه و کشورهای حوزه اسکاندیناوی برساند.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: در زمینه توریسم، چابهار با تکیه بر سواحل زیبا، آب و هوای مطبوع، کوه های مریخی، روستاهای تاریخی و ورزش های آبی می تواند مقصدی بکر برای گردشگران ایرانی و خارجی باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه