اخبار داغ

وقتی اردبیلی‌ها از ابری شدن آسمان دل‌نگرانند؛ باز باران، باز بحران

وقتی اردبیلی‌ها از ابری شدن آسمان دل‌نگرانند؛ باز باران، باز بحران
آغازین روزهای پاییز اردبیل همراه شده با بارش باران؛ بارانی که حالا به جای خوشحالی مردم، نگرانی و ناراحتی آنها را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما آغازین روزهای پاییز اردبیل همراه شده با بارش باران؛ بارانی که حالا به جای خوشحالی مردم، برعکس، نگرانی و ناراحتی آنها را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

قصه تکراری آبگرفتگی معابر، مسدود شدن راه‌ها و جریان سیلاب در کوچه ها و پس کوچه‌ها پس از باران، انگار تمامی ندارد.

,

, ,

بارش باران که از چند روز گذشته در اردبیل شروع شده،از همان ابتدا، موجب جریان سیلاب در سطح کوچه و خیابان‌‌های شهر وآبگرفتگی معابر شده است و البته سوژه ای برای شهروندان.

,

یکی از شهروندان در محله آهن فروشان اردبیل با نشستن روی یک صندلی و گرفتن قلاب ماهیگری در دست، اعتراض خود را با نگاهی طنزآلود، به وضعیت معابر و آبگرفتگی‌ها پس از بارندگی‌های اخیر نشان داده است.

,

, ,

نکته جالب اینکه بارندگی‌های چند روز اخیر، بارش‌های سنگینی نیز نبوده و همین مساله شهروندان را بیشتر نگران می کند؛ چرا که  هنوز اوایل مهر است و باید منتظر بارش برف و باران زیادی در روزهای آینده باشیم.

,

شاید همین مسئله باعث شده که شهروندان اردبیلی این روزها از ابری شدن آسمان کمی دلهره داشته باشند.

,

در هر حال این روزها انتظار می رود مدیران و مسئولان شهری که از قضا میراث دار مشکلات انبوه سال‌های گذشته اردبیل هستند اقدامی موثر در این خصوص انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه