اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل:

ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از 30 سانتی متر رسید

ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از 30 سانتی متر رسید
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بارش سنگین برف در استان اردبیل و در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس به بیش از 30 سانتی متر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، به دنبال بارش سنگین برف امروز مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل در محور های جنوبی استان حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

علی رحمتی در بازدید از محور خلخال به اسالم و خلخال به فیروز در شهرستان خلخال  و محور اردبیل به سرچم ودیدار با راهداران در راهدارخانه الماس گفت: در حال حاضر در بارش دو روز گذشته در هشت گردنه استان و 12 راهدارخانه  200 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری استقرار و به امر برفروبی و نمک پاشی وتیغه زنی مشغول بودند.

,

رحمتی اضافه کرد: در 12 راهدارخانه ثابت و سیار استان بیش از 360 نفر نیروی انسانی راهداری در حال فعالیت بودند که الحمدالله در سطح استان و محورهای ارتباطی هیچ مشکل خاصی نداشتیم.

,

رحمتی با تقدیر از راهداران پرتلاش استان گفت: از مسافران تقاضا داریم که علاوه بر همراه داشتن وسایل گرما زا و سوخت کافی با توجه به دستورات پلیس راه و همکاری با راهداران در عبور از گردنه ها حتما نهایت همکاری را داشته باشند.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه