اخبار داغ

آیت الله مکارم شیرازی:

حادثه لاس وگاس ثابت کرد آمریکا ناامن ترین کشور دنیاست

حادثه لاس وگاس ثابت کرد آمریکا ناامن ترین کشور دنیاست
یکی از مراجع تقلید گفت: باید گفت آمریکا ناامن ترین کشور دنیاست و پلیس آنجا و نیروهای امنیتی آنان بسیار ضعیف و ناتوانند که نتوانستند حداقل جلوی عدد کشته شدگان و زخمی ها را بگیرند تا تعداد به این مقدار نرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت  قم فردا، آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با تشکر از برگزاری مراسم عزاداری محرم با نظم ، اظهار داشت: امسال نام امام حسین(ع) و مکتب ایشان در دنیا بیش از پیش در خشید مخصوصا که در کشورهای اروپایی هم این مراسم ها خیلی باشکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: فعالیت‌هایی مانند قمه‌زنی امسال در حد پایین یا حتی صفر بود که نشان دهنده آگاهی عاشقان مکتب امام حسین(ع) است به طوری که از اقداماتی که به زیان مکتب اسلام است خودداری کردند.

,

این مرجع تقلید با اشاره به نسل جوان، گفت: نسل جوان ما پیرو مکتب حسینی است و إن شاءالله خداوند به همه توفیق بیشتر داده و برنامه های عزاداری آنان را به امضای امام زمان(عج) برساند.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین نکته برگزاری این مراسمات و دسته جات ، وجود امنیت کامل می باشد که این از لطف های خداوند می باشد و همچنین باید از نیروی انتظامی و سایر نیروها تقدیر و تشکر داشت.

,

آیت مکارم شیرازی با اشاره به حمله اخیر در لاس وگاس آمریکا، بیان داشت: معمولا یک نفر در یک حادثه می تواند حداکثر چندنفری را مصدوم کند؛ اما در این کشور می بینیم که یک نفر، قریب به 600 نفر را کشته و زحمی کرده است.

,

وی افزود: باید گفت آمریکا ناامن ترین کشور دنیاست و پلیس آنجا و نیروهای امنیتی آنان بسیار ضعیف و ناتوانند که نتوانستند حداقل جلوی عدد کشته شدگان و زخمی ها را بگیرند تا تعداد به این مقدار نرسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه