اخبار داغ

مسابقات کشوری دارت در دو بخش مردان و زنان درالیگودرز برگزار می شود/ مقام قهرمانی تیم های خرم آباد وکوهدشت در مسابقات کشتی آزاد وفرنگی

مسابقات کشوری دارت در دو بخش مردان و زنان درالیگودرز برگزار می شود/ مقام قهرمانی تیم های خرم آباد وکوهدشت در مسابقات کشتی آزاد وفرنگی
رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرزگفت: مسابقات دارات کشوری در دو بخش مردان وزنان پنج شنبه 20مهرماه بمدت 2روز در مجموعه ورزشی ملی الیگودرز برگزارمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،مهدی شاه نصیری،رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرز گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا  مسابقات کشتی آزاد وفرنگی لرستان  بصورت همزمان با حضور 250  ورزشکار برای اولین در استان به میزیانی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی ادامه داد: این مسابقات بمدت 2 روز در ورزشگاه ملی برگزار ونفرات برتر این  دوره از مسابقات بعنوان تیم کشتی لرستان در ماههای آینده به مسابقات کشور اعزام خواهند شد و در این دوره از مسابقات در کشتی آزاد تیم های خرم آباد ، دورود والیگودرز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند و کوهدشت، ازنا  و رومشگان مقام های چهارم تا ششم را بدست آوردند.

,

 

,

رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرز گفت: هچنین در کشتی فرنگی تیم های کوهدشت ، دورود و خرم آباد مقام های اول تا سوم را کسب نمودند و نورآباد ،ازنا والشتر عناوین چهارم تا ششم را از آن خود نمودند.

,

 

,

شاه نصیری به شرایط میزبانی این دوره از مسابقات اشاره کرد وافزود: رئیس هیات کشتی استان  با دیدن شرایط میزبانی اعلام نمودند که الیگودرز شرایط برگزاری مسابقات کشوری را هم دارد  و مجموعه ورزشی الیگودرز با در اختیار داشتن تمامی امکانات آماده میزبانی مسابقات کشوری راهم دارد.

,

 

,

وی اضافه کرد: مجموعه ورزشی الیگودرز تنها مجموعه در استان که دارای فیبر نوری و امکان پخش این مسابقات بصورت زنده از شبکه  صدا وسیما را دارد وبا وجود  خوابگاهی با ظرفیت 700نفر ، تجهیزات وامکانات بروز آمادگی میزبانی برای مسابقات ملی دررشته های ورزشی مختلف وحتی اردوهای تیم ملی را دارا می باشد.

,

 

,

رئیس اداره ورزش وجوانان الیگودرزافزود: برای نخستین بار مسابقات دارت کشوری در دو بخش مردان وزنان  از پنج شنبه 20مهرماه  بمدت 2روز در مجموعه ورزشی الیگودرز برگزارمی شود.

,

 

,

مسوول ورزش شهرستان الیگودرز اظهار داشت:تنها مشکل ما بحث جاده  وروردی مجموعه ورزشی  شهرستان که طی بازدیدی که اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری الیگودرز داشته اند  قول مساعد جهت آسفالت این مسیر را در هفته جاری دادند.

,

 

,

شاه نصیری بیان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی ، مسابقات کشوری کاراته ، مسابقات کشتی  استانی بزرگسالان آزاد وفرنگی  از اقدامات زمان مسوولیت چند ماه در ورزش وجوانان الیگودرز  و امیدواریم که در ماههای آینده  بتوانیم  مسابقات کشوری  واستانی در سایر رشته های ورزشی برگزار نماییم.

,

 

,

وی  بیان کرد: مردم شهرستان در زمان برگزاری مسابقات با حضور خود در مجموعه ورزشی کمک بزرگی به همه ما خدمتگزاران جامعه می کنند و به همه کشور نشان می دهند که مردم این دیار با فرهنگ و ورزش دوست می باشند.

,

خبرنگار: یاسر مومنی 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه