اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در یادواره شهدای دهه کرامت:

شهدا از جنس عاشورا هستند

شهدا از جنس عاشورا هستند
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: شهدای ما از جنس عاشورا هستند و هیچ وقت کهنه نمی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در مراسم یادواره شهدای دهه کرامت که در حسینیه ثارالله برگزار شد ضمن گرامی داشت هفتمین سالگرد شهادت جمعی از جوانان نخبه سپاه استان گفت: شهدا تاج افتخار ملت ایران، سند وفاداری انقلاب و مایه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: شهدا به خاک افتادند تا امروز جمهوری اسلامی با صلابت در مقابل استکبار قد عَلم کند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به این که شهدا از جنس عاشورا هستند و هیچ وقت کهنه نمی شونداظهار داشت: بزرگترین سرمایه انسان جانش است کسی که در مسیر جان دادن، با خداوند معامله می کند باید به عنوان الگو برای جوانان ما مثال زدنی باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهدای ما همچون امثال شهید حججی هرچه به خطر نزدیک تر می شوند شاداب تر می شوند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد هدف از برگزاری یادواره شهدا دهه کرامت را زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۱۸تن از شهدای سپاه استان عنوان کرد.

,

 

,

وی با اشاره به صبر و مقاومت خانواده های شهدا خاطرنشان کرد: مدتی بعد از شهادت این ۱۸شهید پدر یکی از شهدا آمد و گفت از شما برای استخدام پسرم در سپاه تشکر می کنم چراکه شما واسطه شدید تا من گلی در بهشت داشته باشم.

,

 

,

سرهنگ بازگیر تأکید کرد: همه ملت ما این چنین تفکری داشته و همانطوری که رهبری فرمودند: "انقلاب اسلامی معجزه قرن است" و همه مردم ما برای سر دادن در راه انقلاب آماده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

,

, , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه