اخبار داغ

سوء مدیریت پروژه های راه و شهرسازی الشتر را به تعطیلی کشاند

سوء مدیریت پروژه های راه و شهرسازی الشتر را به تعطیلی کشاند
پروژه هایی همچون چهارخطه فیروزآباد-الشتر، تونل مسیر الشتر-برجرد و مصلای الشتر از جمله طرح هایی هستند که با وجود پیشرفت فیزیکی متوقف شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شهرستان سلسله با بیش از 75هزار نفرجمعیت از 2بخش مرکزی و فیروزآباد تشکیل شده است که بخش فیروزآباد خود دارای 2 دهستان قلایی و مرکزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

بخش فیروزآباد 66 روستا دارد که 23 روستای آن در دهستان قلایی با مرکزیت عدل‌آباد با 650 خانوار معادل 2600 نفر است که از این تعداد، هفت تا 13 روستای این منطقه در حاشیه سد معشوره قرار دارند.

,

 

,

شهر «فیروزآباد» به خاطر قرار گرفتن در مسیر شهرهایی همچون نورآباد، الشتر و خرم آباد؛ به لحاظ جغرافیایی دارای موقعیتی خاص و حیاتی برای شهرستان سلسله است.

,

 

,

فیروزآباد الشتر

, فیروزآباد الشتر,

 

,

جمعیت و آمار بالای روستاهای تحت پوشش این بخش و در کنارقرارگرفتن آن در مسیر ارتباطی استان لرستان و استان های همدان، کرمانشاه و کردستان اهمیت ویژه‌ای به این شهر بخشیده است.

,

 

,

سه‌راهی تقاطع محورهای منتهی به شهر فیروزآباد، از جمله حادثه‌خیزترین نقاط در موضوع تصادفات جاده‌ای سلسله طی سالیان گذشته بوده است. جاده دسترسی نامناسب به فیروزآباد آن باعث ترس تردد در این جاده شده است به گونه ای که جاده ارتباطی الشتر-فیروزآباد به «جاده مرگ!» معروف شده است.

,

 

,

ساخت و توسعه این جاده، بارها در دستور کار مسئولان قرار گرفت تا این که  با مشارکت اداره راه و شهرسازی لرستان و شرکت آبادراهان پارس به عنوان پیمانکار از شهریورماه سال 91 کار این پروژه آغاز شد.

,

 

,

جاده فیروزآباد الشتر

, جاده فیروزآباد الشتر,

 

,

تقاطع غیرهمسطح فیروزآباد در کیلومتر 54 مسیر خرم‌آباد به فیروزآباد قرار دارد که محور الشتر به نورآباد را در شهر فیروزآباد متصل می‌نماید.

,

 

,

با وجود این که پروژه چهارخطه شدن محور فیروزآباد-الشتر از طرح‌های مهم و ضروری شهرستان سلسله و از مطالبات جدی مردم است که از چند سال گذشته کلید خورد اما هم اکنون به عنوان طرحی بلاتکلیف شناخته می‌شود.

,

 

,

حجت الاسلام موسوی،امام جمعه الشتربا اشاره به سوء مدیریت در بخش راه و شهرسازی شهرستان، گفت: پروژه های متعددی در شهرستان سلسله در حوزه راه و شهرسازی وجود دارند که به علت عدم مدیریت صحیح، تعطیل شده اند.

,

  

,

وی  افزود: پروژه هایی همچون چهارخطه فیروزآباد-الشتر، تونل مسیر الشتر-برجرد و مصلای الشتر از جمله طرح هایی هستند که با وجود پیشرفت فیزیکی متوقف شده اند.

,

 

,

پروژه چهار خطه الشتر

, پروژه چهار خطه الشتر,

 

,

 حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برخی مدیران، سوء مدیریت خود را پشت قصه تکراری نبود بودجه پنهان می کنند، تصریح کرد: علی رغم تاکیداتی که در جلسات خصوصی با مدیران مربوطه داشته ام اما با مشاهده ادامه روند تعطیلی این پروژه ها که ناشی از سوء مدیریت می باشد، سکوت را جایز ندانستم و هشدار می دهم که اگر این رویه تغییر نکند، در هر مجلس و مراسمی که حضور پیدا کنم، مشکل سوء مدیریت ها را به صورت علنی به مردم اعلام خواهم کرد.

,

  

,

امام جمعه الشتر ادامه داد: وقتی به علت ناتوانی در مدیریت نمی توانید پروژه ای را به سرانجام برسانید، ماندنتان در این پست، خیانت به آرمانهای انقلاب و راه شهداست.

,

  

,

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم مسئولین استانی در جلساتی که دارند نسبت به مشکلات موجود در سلسله در حوزه راه، تصمیمات جدی و سریعی داشته باشند تا پروژه های تعطیل شده قبل از اتلاف بیت المال به اتمام برسند.

,

 

,

پروژه های راه و شهرسازی
 

, پروژه های راه و شهرسازی,
,

 

,

به گزارش سفیرافلاک،در صورت به بهره برداری رسیدن پروژه جاده دسترسی آن ارتباط با نورآباد، خرم‌آباد و داخل شهر فیروزآباد تأمین و عبور و مرور وسائط نقلیه از محور خرم‌آباد-نورآباد-کرمانشاه به سهولت و با ایمنی بالا از شهر فیروزآباد انجام خواهد شد.

, سفیرافلاک,

 

,

امید می رود با توجه به نیاز شهرستان و ضرورت ایجاد ساخت تقاطع غیرهم‌سطح فیروزآباد، با تأمین اعتبار در آینده ای نزدیک شاهد به بهره‌برداری رسیدن این طرح مهم باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه