اخبار داغ

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:

اعلام آمادگی ۲۳۰ اثر برای بیستمین جشنواره قصه گویی در مرحله استانی همدان

اعلام آمادگی ۲۳۰ اثر برای بیستمین جشنواره قصه گویی در مرحله استانی همدان
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اعلام آمادگی ۲۳۰ اثر برای بیستمین جشنواره قصه گویی در مرحله استانی خبر داد و گفت: مراحل اولیه این جشنواره در غالب ۲۸جشن کانونی انجام و ۳۰نفر از مربیان کانونی در این جشنواره باهم به رقابت پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ محمد رضا جوادی صبح امروز در ویژه برنامه بزرگداشت روز جهانی کودک و بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مرحله استانی با بیان اینکه ۸اکتبر و روز ۱۴مهرماه به روز جهانی کودک اختصاص یافته است گفت: در این راستا کشور ما به دلیل اهمیت فراوان در این حوزه جشنواره این روز ملی را در غالب یک هفته برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی همچنین افزود:  در حوزه هفته ملی کودک و نوجوان با توجه به تشکیل ستاد و جلسات مستمری که توسط تمان دستگاه ها صورت گرفته است از ۱۵تا۲۱مهرماه بیش از ۴۲۰ عنوان برنامه توسط تمام دستگاه ها طاحی و اجرا خواهد شد که این جشنواره از جمله آن هاست.

,

 

,

وی شعار روز جهانی کودک امسال را هر کودک نشانه خدا عنوان کرد و خاطر نشان کرد:  مهم ترین رویکرد کانون آموزه های عاشورایی خواهد بود.

,

 

,

جوادی با تاکید بر اینکه قصه گویی یکی از مهمترین عناصر فرهنگی، تربیتی است و ریشه در عمق تاریخ و تمدن بشر دارد گفت:  در گذشته های تاریخ پیش از اختراع زبان و ادبیات گفتاری، شنیداری در محیط غار نشینی از طریق  نقاشی بر روی دیوار ها پیام هایی ی منتقل می کردند که امروزه با وجود این عنصر اثر گذار در حوزه ادبیات بسیاری از مسائل فرهنگی، آموزشی و تربیتی را انتقال خواهیم داد.

,

 

,

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برگزاری بخش پایانی بیستمین جشنواره ملی قصه گویی در بخش استانی یاد آور شد:طی فراخوان این جشنواره که از ماه ها پیش استارت خورده است در بخش قصه گویی کانونی اعضا، مربیان، پدر بزرگ و مادر بزرگ ها ۲۳۰اثر در غالب ۲۸جشن کانونی به جشنواره ارسال شد که امروز در بخش پایانی ۳۰نفر از مربیان کانونی قسمت پایانی کار را دنبال خواهند کرد.

,

 

,

وی همچنین در پایان یاد آور شد:  تعدادی از آثار برگزیده توسط داوران برای جشنواره منطقه ای که در استان مرکزی برگزار می شود ارسال خواهد شد که امید است نام استان همدان در بخش بین المللی نیز بدرخشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه