اخبار داغ

رئیس دادگستری پلدختر:

70درصد پرونده های خانوادگی در پلدختر به علت اعتیاد است

70درصد پرونده های خانوادگی در پلدختر به علت اعتیاد است
رئیس دادگستری پلدختر گفت: تعداد روز افزون پرونده های خانوادگی برای محاکم قضایی شهرستان اذیت کننده است و متاسفانه70درصد علت این پرونده ها مسئله اعتیاد زوج می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک بیژن سوری، رئیس دادگستری پلدختر در حاشیه  همایش بزرگ‌ پلیس، شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین و خیرین امنیت‌ساز اظهار داشت: امنیت از وظایف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با تاکید براینکه پلیس خط مقدم مقابله با نامنی است بیان کرد: با تدابیر و برنامه ریزی مناسبی که سرهنگ عبدالوند فرمانده انتظامی شهرستان داشته اند در انتخابات مجلس دهم و تاسوعا وعاشورای حسینی مشکل و ناامنی نداشتیم.

,

 

,

سوری با تاکید براینکه میزان تشکیل پرونده های اختلافات خانودگی در محاکم قضایی پلدختر افزایش یافته است گفت:متاسفانه 70درصد این پرونده ها به مسئله اعتیاد زوج برمی گردد که نیاز است در این خصوص بزرگان وریش سفیدان ورود پیدا کنند واین مسائل که نامنی محسوب نمی سوند ولی تشمیل اینگونه پرونده ها هم نیز زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست ورود پیدا کنند و در همان خانواده ها حل وفصل کنند.

,

 

,

 وی گفت: پلیس پلدختر از دستگاه های موفق در ارتقاء امنیت است که جا دارد در این هفته از فرماندهی،کارکنان وخانواده های سبزپوشان نیروی انتظامی قدردانی کرد.

,

 

,

 وی یادآورشد: مشارکت خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در شهرستان موجب تشکیل مجموعه واحد انتظامی وقضایی برای برقراری امنیت شده است.

,

انتهای پیام / 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه