اخبار داغ

فرمانده انتظامی پلدختر:

امنیت پلدختر بالاتر از دیگر شهرهای لرستان است

امنیت پلدختر بالاتر از دیگر شهرهای لرستان است
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: نقش مردم در تولید امنیت و مشارکتی که با پلیس دارند برکسی پوشیده نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر افلاک،سرهنگ صفر عبدالوند در همایش بزرگ‌ پلیس، شوراهای اسلامی، دهیاران، معتمدین و خیرین امنیت‌سازبا بیان اینکه نیروی انتظامی پرچمدار امنیت است اظهار داشت:نقش مردم در تولید امنیت برکسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب،کتاب امنیت تهیه شد عنوان کرد: این کتاب نشانه زحمات و ایثارگری بسیجیان،قوای مسلح که در راس آن رهبر معظم انقلاب وجود دارد که با تدابیر حکیمانه کشتی انقلاب را به سلامتی به ساحل رساند.

,

 

,

فرمانده انتظامی پلدختر ادامه داد: امروز در منطقه ای که آشوب و ناامنی وجود دارد ،امنیت ایران مورد زبانزد است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شاهد هستیم که در ساعات پایانی شب مردم به صوزت انفرادی می توانند در خیابان به راحتی تردد کنند افزود: همه ما بایستی شکرگزار این نعمت باشیم زیرا همین نعمت بستر توسعه وپیشرفت را در کشور به دست متخصصین وجوانان ایرانی به ارمغان می آورد.

,

 

,

وی با تاکید براینکه پلدختر از لحاظ امنیت یک سروگردن نسبت به سایر شهرهای استان بالاترست تصریح کرد: با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ،هوشیاری نیروهای مسلح و وحدت مسئولان ومردم این امنیت در کشور وجود دارد.

,

 

,

سرهنگ عبدالوند با تاکید بر اجرای طرح امنیت به صورت محله محور گفت: پلیس در بیشتر موارد بایستی به عنوان گزینه آخر ورود پیدا کند بلکه بایستی بزرگان،ریش سفیدان،دهیاران،معتمدین و بسیجیان در مسائلی که پیش میاید پیش قدم شوند تا موضوع حادتر نشود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه