اخبار داغ

استقرار سه هزار دستفروش بروجردی در 8 نقطه/ پیاده روهایی که جای سوزن انداختن ندارند

استقرار سه هزار دستفروش بروجردی در 8 نقطه/ پیاده روهایی که جای سوزن انداختن ندارند
در حال حاضر بیش از سه هزار دستفروش بروجردی برای رهایی از بیکاری اقدام به دستفروشی در خیابان ها و پیاده روها می کنند که در پیاده روها دیگر جای سوزن انداختن نیست و قرار است طی چند روز آینده دستفروشان در 8 نقطه شهر مستقر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک هر طرف از خیابان های اصلی شهر را که نگاه می کنی بساط گرانی را می بینی که کالا و اجناسی را می فروشند، از کیف و کفش گرفته تا روسری، لباس بچگانه، مواد خوراکی و ...که هر کدام با فریاد زدن و قیمت کالا سعی در جلب مشتری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

مدتهاست پیاده روهای بروجرد، دربست در اختیار دستفروشانی است که برای رهایی از بیکاری و کسب روزی حلال چاره ای جز دستفروشی ندارند، در این این افراد هم کودکان دیده می شود، هم جوانان با مدارک تحصیلی مختلف و هم افراد پیر که صبح و عصر برای فروش اجناس و کسب درآمد تلاش می کنند.

,

 

,

تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها سبب افزایش بیکاری در شهر شده، از کار که خبری نیست پس از این اوضاع می توان دریافت که چاره ای جز دستفروشی وجود ندارد و همین امر سبب شده تا این روزها بیش از سه هزار دستفروش در بسیاری از خیابان های بروجرد مشغول به دستفروشی شوند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای دستفروشی

, نتیجه تصویری برای دستفروشی,

 

,

با نگاهی گذرا به پیاده روهای بروجرد به خوبی می توان دریافت که دیگر جای سوزن انداختن در پیاده روها نیست و گاهی سبب می شود تا شهروندان برای تردد، وارد خیابان شوند و ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

,

 

,

از سوی دیگر سالهاست که قرار است ساماندهی دستفروشان در این شهر اجرایی شود اما امروز و فردا شدن، بی توجهی و بی تفاوتی برخی از مسئولین سبب شده تا این موضوع مهم در حاشیه قرار گیرد و سالهاست ساماندهی آنها فقط و فقط در جلسات گفته می شود و بعد از مدتها هم به فراموشی سپرده می شود.

,

 

,

گویا این بار مسئولین عزم خود را جزم کرده و آستین همت بالا زده تا این بار ساماندهی دستفروشان را به طور جد در دستور کار قرار دهند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای دستفروشی

, نتیجه تصویری برای دستفروشی,

 

,

"احمد گودرزیان" معاون فرماندار بروجرد در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: وجود بیش از سه هزار دستفروش در شهر بروجرد برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند و ممکن است مشکلاتی هم برای خود این افراد رخ دهد که ساماندهی آنها در 8 نقطه در دستور کار قرار گرفته است.

, سفیرافلاک,

 

,

وی اضافه کرد: دستفروشان طی روزهای آینده در 8 نقطه از شهر مستقر می شوند و علاوه بر این نقاط قرار است با ورود بخش خصوصی چهار نقطه دیگر هم برای دستفرشان مهیا شود که در مجموع دستفروشان در 12 نقطه ساماندهی خواهند شد.

,

 

,

گودرزیان اظهار داشت: در تمامی این نقاط باید شرایط لازم و مورد نیاز برای دستفروشان از جمله شرایط بهداشتی و سرویس بهداشتی مهیا شود و با این اقدام ساماندهی دستفروشان برای همیشه در شهر صورت گیرد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای دستفروشی

, نتیجه تصویری برای دستفروشی,

به گفته وی البته در قسمت های شرقی و غربی جنب بازار نیلوفر هم در نظر داریم در صورت ساماندهی و ایجاد شرایط برای دستفروشان آماده شود که نیاز است برای پیشبرد کارها شهرداری و شورا با همکاری فرمانداری تلاش نمایند.

,

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: تعداد دستفروشان در پیاده روهای بروجرد آنقدر زیاد است که اگر این روند ادامه داشته باشد تا 10 روز آینده به هیچ عنوان نمی توان از پیاده روها حرکت کرد و برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و رفاه حال دستفروشان طی چند روز آینده دستفروشان در نقاط مورد نظر مستقر می شوند.

,

وی بیان کرد: حضور دستفروشان فضای زشتی را در شهر ایجاد می کند که با همکاری دستگاه ها و مسئولان مربوطه در تلاش هستیم تا دستفروشان ساماندهی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه