اخبار داغ

دبیر بنیاد الجواد هندوستان:

نهال نوپای «الجواد» تأثیر بسزایی در بین مردم دارد

نهال نوپای «الجواد» تأثیر بسزایی در بین مردم دارد
دبیر بنیاد الجواد هندوستان گفت: بنیاد الجواد علی‌رغم عمر کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد توانسته تأثیرگذاری به سزایی در بین مردم داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مناظر نقوی،در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون فعالیت‌های بنیاد «الجواد هندوستان»، اظهار کرد: بنیاد فرهنگی الجواد هندوستان در سال ۲۰۰۴ با عضویت شخصیت‌های مذهبی، علمی و فرهنگی تأسیس شد و هدف از تأسیس آن خدمت‌رسانی به جهان اسلام و ترویج مکتب اهل بیت(ع) است و این بنیاد برای انجام کارهای فرهنگی، علمی، آموزشی و خدمات اجتماعی در کشور هندوستان به صورت رسمی در سال ۲۰۰۶ به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: بنیاد «الجواد» با توجه به عمر کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد توانسته است تأثیرگذاری به سزایی در بین مردم داشته است و این فعالیت به طوری بوده است که حتی ایام فاطمیه را نیز در کشور هندوستان برگزار کرده است.

,

 

,

نقوی با بیان اینکه انتشار کتب مذهبی از جمله کارهای فاخر بنیاد الجواد برای مردم بوده است، تصریح کرد: انتشار مجله انوار ولایت به دو زبان انگلیسی و اردو به صورت سه ماهه و خبرنامه الجواد برای طلاب و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به دو زبان اردو و انگلیسی از جمله کارهای مکتوب این بنیاد است.

,

 

,

دبیر بنیاد الجواد یادآور شد: برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت در مشهد مقدس با حضور شعرای معروف اردو زبان از کشورهای هند و پاکستان نیز جزء کارهای ویژه برای اهل بیت(ع) است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تمامی این فعالیت‌ها به علاوه ده‌ها فعالیت فرهنگی و مذهبی دیگر، گوشه‌ای از کارهای این بنیاد به حساب می‌آید که توانسته در این مدت کوتاه تأثیرات به سزایی را در حوزه علوم دینی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی طلاب و به خصوص طلاب هندوستانی داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه