اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد:

بیش از 34 هکتار از اراضی ملی بروجرد رفع تصرف شد

بیش از 34 هکتار از اراضی ملی بروجرد رفع تصرف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: 34.4 هکتار از اراضی ملی بروجرد طی 6 ماهه نخست امسال رفع تصرف شد که نسبت به سال گذشته این آمار سه برابر افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر افلاک "امیر ثقلینی" رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 34.4 هکتار از اراضی ملی شهرستان بروجرد رفع تصرف شد که در مقایسه با سال گذشته آمار رفع تصرف سه برابر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: متاسفانه در شهرستان بروجرد مشاهده می شود که افرادی سودجو و کلاهبردار بدون اخذ استعلام از منابع طبیعی، اقدام به معاملات اراضی خارج از محدوده شهری و حتی در محدوده های قانونی شهر می کنند.

,

 

,

ثقلینی اظهار داشت: در برخی از موارد خریداران به دلیل بی اطلاعی اقدام به خرید عرصه های ملی می کنند که این کار باعث از بین رفتن سرمایه همه مردم می شود.

,

 

,

به گفته وی به همه شهروندان توصیه می شود قبل از انجام هر گونه معامله اراضی حتما نسبت به اخذ استعلام اقدام کنند و با آگاهی و اطلاعات درست، معاملات را انجام دهند چرا که در غیر این صورت خرید و فروش اراضی ملی تخلف است و به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

,

 

,

رئیس اداره منابع طبیع و آبخیزداری بروجرد خاطر نشان کرد: شهروندان در صوت مشاهده هر گونه خرید و فروش و یا اقدامی از طرف سودجویان و زمین خواران حتما موضوع را به منابع طبیعی اطلاع دهند تا از فعالیت آنها و خرید و فروش اراضی ملی جلوگیری شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه