اخبار داغ

به همت معاونت علم و اقتصاد سازمان بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد؛

رونمایی از کتاب «100» با موضوع «مطالبه‌گری تخصصی جریان دانشجویی»

رونمایی از کتاب «100» با موضوع «مطالبه‌گری تخصصی جریان دانشجویی»
کتاب «100» با موضوع «مطالبه گری تخصصی جریان دانشجویی» رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، کتاب «100» با موضوع «مطالبه گری تخصصی جریان دانشجویی» رونمایی خواهد شد. این کتاب ویترینی از رویکرد جدید بسیج دانشجویی در 3 سال اخیر است.

این رویکرد که با عنوان «مطالبه گری تخصصی» شناخته می شود، در صدد نزدیک کردن حوزه عملِ بسیج دانشجویی به مسائلِ مهم کشور و مشکلات مبتلا به مردم، با جهت گیری تخصصی است. یکی از بروزاتِ این جهت گیری در بیانیه های تخصصی است؛

کتاب 100 مجموعه ای از 100 بیانیه تخصصی برترِ جریان دانشجویی است که در 12 دسته نظام سلامت، کشاورزی و محیط زیست، انرژی، نظام بانکی، مفاسد اقتصادی و نظام شفافیت اطلاعات، تحریم و دیپلماسی اقتصادی، مسکن و حمل و نقل، مدیریت شهری و توسعه منطقه ای، آموزش و پرورش، آموزش عالی، تولید داخل و سیاست صنعتی، زنان و جمعیت ساماندهی شده است.

این کتاب علاوه بر گزارش فعالیت 3 سال اخیر جریان دانشجویی به دلیل بعد تخصصی و عمق مطالب مطروحه در آن، کارکرد آموزشی ویژه ای نیز برای کسانی دارد که می خواهند با مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور آشنا شوند.

این کتابِ مهم به همت معاونت علم و اقتصاد سازمان بسیج دانشجویی در 527 صفحه تدوین شده و قرار است در نشست خبری روز سه شنبه مورخ 18 مهر توسط مسئول سازمان بسیج دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم رونمایی شود.

ثمرات و پیامدهای این مطالبه گری ها - تحت عنوان تجربیات موفق مطالبه گری جریان دانشجویی- در مجلد دیگری به زودی منتشر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه