اخبار داغ

فرمانده انتظامی پلدختر:

سقوط مرگبار تراکتور به ته دره در پلدختر سه نفر را به کام مرگ فرستاد

سقوط مرگبار تراکتور به ته دره در پلدختر سه نفر را به کام مرگ فرستاد
فرمانده انتظامی پلدختر از فوت سه نفر در اثر سقوط تراکتور در جاده روستایی این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه تراکتور در جاده چولهول به افرینه از توابع معمولان به ته دره سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر , اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه تراکتور در جاده چولهول به افرینه از توابع معمولان به ته دره سقوط کرد.,

 

,

وی بیان کرد: در این حادثه محمد حق نیا 22 ساله فرزند اسماعیل، شاهی طلا عالی پور  70ساله فرزند غلام علی و حامد پاپی نژاد 20 ساله فرزندپاپی کرم در دم جان باختند.

,

 

,

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به علت این واژگونی بیان کرد:متاسفانه به دلیل عدم مهارت راننده در کنترل تراکتور وعدم توجه به جلو این حادثه رخ داده است.

,

 

,

سرهنگ عبدالوند با بیان اینکه اورژانس 115درمحل حاضر شدند افزود: جنازه های این حادثه به بیمارستان امام(ره) انتقال پیدا کرده اند.

,

 

,

فرمانده انتظامی پلدختر با توصیه نسبت به روستاییان یادآورشد: .باتوجه به اینکه برخی از جاده های روستایی تابلوهای راهنمایی رانندگی نصب نشده  نیاز است که  رانندگان قوانین را رعایت کنند.

, فرمانده انتظامی پلدختر با توصیه نسبت به روستاییان یادآورشد: .باتوجه به اینکه برخی از جاده های روستایی تابلوهای راهنمایی رانندگی نصب نشده  نیاز است که  رانندگان قوانین را رعایت کنند.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه