اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد:

600 گفتمان دینی امسال در مدارس و دانشگاه های بروجرد برگزار می شود

600 گفتمان دینی امسال در مدارس و دانشگاه های بروجرد برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 600 گفتمان دینی امسال در مدارس و دانشگاه های بروجرد برگزار می شود که مهمترین هدف از برگزاری گفتمان های دینی تقویت و ارتقای باورهای دینی نوجوانان و جوانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام "صادق جعفر پور" رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: امسال اداره تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش در نظر دارد 600 گفتمان دینی را در سطح مدارس مقطع متوسطه اول و دوم و دانشگاه ها برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: گفتمان ها با محوریت سبک ندگی اسلامی، تربیت دینی و اسلامی، نقش خانواده در موفقیت های دانش آموزان، آسیب های ماهواره و فضای مجازی برگزار می شود و مهمترین هدف از اجرای گفتمان ها، ارتقای باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان است.

,

 

,

حجت الاسلام جعفر پور آگاه سازی جوانان و نوجوانان از معضلات و آسیب ها را از دیگر اهداف این گفتمان ها برشمرد و افزود: هر چه میزان آگاهی و شناخت دانش آموزان و دانشجویان نسبت به معضلات و آسیبها بیشتر باشد بهتر می توانند خود را از این آسیبها دور کنند و فرد موفقی در جامعه باشند.

,

 

,

 به گفته وی برای برگزاری گفتمان های دینی 10 کارشناس دینی و مذهبی به مدارس بروجرد اعزام می شوند و استقبال دانش آموزان از برگزاری این گفتمان ها بسیار چشمگیر بوده است.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: گفتمان های دینی در راستای بصیرت افزایی به نسل جوان، یکی از برنامه های موفق در سازمان تبلیغات اسلامی است و اجرای این گفتمان ها نقش مهمی در ارتقای باورهای دینی و جلوگیری از اهداف دشمنان و فرهنگ غرب دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه