اخبار داغ

تحصیل هزار دانش آموز لرستانی در کلاس های پیش ساخته/کلاس هایی که برچیده می شوند

تحصیل هزار دانش آموز لرستانی در کلاس های پیش ساخته/کلاس هایی که برچیده می شوند
افزون بر یکهزار دانش آموز در استان لرستان در 117 کلاس پیش ساخته مشغول به تحصیل هستند که این کلاسها بیشتر در مناطق محروم و عشایری دایر بوده و قرار است تا پایان امسال همه این کلاسها برچیده شود و فضای آموزشی جدید ساخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  قصه تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم همچنان ادامه دارد، دانش آموزانی که با وجود همه کمبود امکانات، اما با علاقه درس می خوانند و هزاران آرزو را در سر می پرورانند تا در آینده به آنچه می خواهند برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,   قصه تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم همچنان ادامه دارد، دانش آموزانی که با وجود همه کمبود امکانات، اما با علاقه درس می خوانند و هزاران آرزو را در سر می پرورانند تا در آینده به آنچه می خواهند برسند.,

 

,

فضای فیزیکی یکی از مهمترین موضوعات برای تحصیل دانش آموزان است اما هستند دانشآموزانی که در مناطق محروم در کانکس و یا کلاس های پیش ساخته مشغول به تحصیل بوده و روزهای مدرسه را این گونه سپری می کنند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای دانش آموزان در مدارس پیش ساخته

, نتیجه تصویری برای دانش آموزان در مدارس پیش ساخته,

 

,

ایجاد شرایط لازم برای بالا بردن انگیزه  دانش آموزان بسیار ضروری است اما این دانش آموزان در حسرت مدرسه مانده و همچنان در کلاس های پیش ساخته ای درس می خوانند که طبق وعده های مسئولان قرار است تا پایان امسال جمع آوری شوند.

,

 

,

"خدا نظر دریکوند" مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: در استان لرستان 117 کلاس پیش ساخته با حدود یکهزار و 200 دانش آموزان وجود دارد که این کلاسها بیشتر در مناطق محروم و عشایری هستند که در تلاش هستیم تا پایان سال 96 این کلاسها جمع آوری شوند و فضای آموزشی مورد نظر برای دانش آموزان احداث شود.

,

 

,

نتیجه تصویری برای مدارس پیش ساخته

, نتیجه تصویری برای مدارس پیش ساخته,

 

,

وی اضافه کرد: در هر یک از این کلاسها دانش آموزان بین 10 تا 12 نفر هستند و برای ساخت مدرسه قرارگاه سازندگی، بنیاد برکت و خیرین وارد عمل شده به طوری که قرار است امسال 40 کلاس توسط قرارگاه سازندگی ساخته شود.

,

 

,

دریکوند اظهار داشت: این مدارس پیش ساخته به گونه ای است که امکان جابجایی آن وجود دارد اما تا پایان امسال این کلاسها برچیده خواهند شد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای مدارس پیش ساخته

, نتیجه تصویری برای مدارس پیش ساخته,

 

,

وی با اشاره به مدارس کانکسی در بروجرد افزود: در بروجرد مدارس کانکسی و کلاس پیش ساخته نداریم اما تنها در روستای دهریز بخش اشترینان مدرسه ابتدایی این روستا تخریب شده و دانش آموزان در کانکس مشغول به تحصیل هستند.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: سال گذشته یک شرکتی قرار بوده سه مدرسه در اشترینان و روستاهای اطراف بسازد که یکی از این مدارس در روستای دهریز بوده اما در هنگام ساخت به دلیل کمبود نقدینگی ساخت مدرسه نیمه کاره مانده و قول داده شده که تا سال آینده این مدارس ساخته شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه