اخبار داغ

مشخص شدن اعضای هیات رئیسه شورای شهرستان اسفراین

مشخص شدن اعضای هیات رئیسه شورای شهرستان اسفراین
جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهرستان اسفراین صبح امروز در محل ساختمان فرمانداری شهرستان اسفراین برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، به گزارش سپهرآیین، صبح امروز جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای شهرستان با حضور اعضا  در ساختمان فرمانداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

آقای یحیی آبادی معاون فرماندار شهرستان اسفراین در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : طبق قانون بعد از برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای شورای شهر و روستاها باید اعضای شورای بخش و نمایندگان شورای شهر در شورای شهرستان توسط منتخبین اعضای شورا مشخص شوند و این اعضا نیز هیات رئیسه را بین خود انتخاب نمایند.

,

وی  در ادامه گفت: طبق قانون باید از شهر های بالای 50000 هزار نفر دو نفر ، از شهر های زیر 50000 نفر یک نفر و از بخش های مرکزی و بام و صفی آباد نیز یک نفر به عنوان عضو شورای شهرستان انتخاب شوند و از بین این ها رئیس شورای شهرستان ، نماینده شورای شهرستان در شورای استان و منشی و خزانه دار انتخاب شوند.

,

معاون فرماندار شهرستان اسفراین در ادامه گفت مه به جهت حمایت از شورای شهرستان ، در فرمانداری دبیرخانه این شورا را تشکیل دادیم و همه مسئولین ادارات را نیز مکلف کردیم که با شورای شهرستان همکاری لازم را داشته باشند

,

, ,

به گزارش سپهرآیین، بعد از صحبت های معاون فرماندار شهرستان اسفراین ، هر یک از اعضای شورای شهرستان  نظرات و صحبت های خود را بیان نمودند که در ابتدا مهندس قیاسی عضو شورای شهر صفی آباد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از فرمانداری شهرستان بابت برگزاری انتخابات گذشته گفت: فرمانداری شهرستان باید حمایت های حقوقی و مالی از شورای شهرستان در جهت توسعه شهرستان داشته باشد.

,

آقای حسین آبادی دیگر عضو شورای شهرستان نیز با تسلیت ماه محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:متاسفانه  شورای شهرستان در بین مسئولین شهرستان جایگاهی و اهمیتی ندارد و در چهار سال گذشته شورای شهرستان نقش بسزایی در توسعه شهرستان نداشت و فرمانداری باید با حمایت از شورای شهرستان این جایگاه را در بین ادارت شهرستان ایجاد کند.

,

آقای نیکو کلام دیگر عضو شورای شهرستان و رئیس شورای بخش بام نیز با تسلیت ماه محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : هدف اصلی این شورا کمک به مردم است و از فرمانداری انتظار داریم که به جهت توسعه شهرستان با شورای شهرستان همکاری نماید.

,

آقای روشنی دیگر عضو شورای شهرستان و رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان نیز با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: باید بین اعضای شورای شهرستان وحدت و همدلی وجود داشته باشد تا پیشرفت حاصل شود و بنده هم از همه اعضا درخواست می کنم که این وحدت و همدلی را حفظ نمایند.

,

آقای شعبانیان عضو شورای شهر اسفراین و عضو شواری شهرستان نیز با تسلیت ایام سوگواری محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه دو نفر از اعضای شورای شهرستان جوان هستند و ما باید مسئولیت ها را به این ها بسپاریم و از اینکه در سال های گذشتهطبق قانون باید دو درصد از بودجه شورا ها ی شهر اسفراین و صفی آباد در اختیار شورای شهرستان قرار بگیرد و این اتفاق نیفتاده است  انتقاد کرد.

,

, ,

به گزارش سپهرآیین، بعد از ارائه صحبت ها توسط اعضا، رای گیری بین اعضا انجام شد و در نهایت آقای قیاسی با سه رای به عنوان رئیس شورای شهرستان و  آقای حسین آبادی با سه رای به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان انتخاب شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه