اخبار داغ

طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی استان اردبیل به بهره برداری رسید+تصاویر

طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی استان اردبیل به بهره برداری رسید+تصاویر
همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده انتظامی استان اردبیل طرح های عمرانی هفته ناجا در خلخال به صورت ویوئو کنفرانس کشوری افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، همزمان با هفته گرامیداشت ناجا صبح امروز با حضور سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل و جمعی از پرسنل انتظامی استان وشهرستان خلخال  طرح های عمرانی استان اردبیل به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین شهرستان خلخال واعضای شورای تامین در محل ساختمان جدید  ستاد فرماندهی انتظامی خلخال به صورت همزمان با فرمان سردار اشتری از ستاد فرماندهی انتظامی کشور به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو ، , ازناو,

در طرح های افتتاحی امروز  ساختمان جدید فرماندهی انتظامی خلخال ، فروشگاه مصرف کارکنان ناجا، ساختمان تشخیص هویت و آزمایشگاه اردبیل- ساختمان راهور اردبیل و پاسگاه انتظامی بخش ویلکیج  از عمده طرح های استان اردبیل بودند که با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

,

در این مراسم که امام جمعه خلخال ، دادستان و فرماندار خلخال و فرماندهان نظامی وانتظامی نیر حضور داشتند سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده نیروی انتظامی کشور از زحمات کارکنان ناجا در خلخال تقدیر کرد.

,

 به گزارش ازناو ، امروز همزمان با هفته ناجا در کل کشور با حضور فرمانده انتظامی با سیستم ویدئو کنفرانس بیش از134 طرح در مجموع با اعتبار 192 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

,

ساختمان های پلیس راه ، پاسگاه های درون شهری و ساختمان فرماندهی انتظامی و ساختمان های پلیس های تخصصی از جمله این طرح های عمرانی در کل کشور بود.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه