اخبار داغ

رئیس دادگاه انقلاب:

حرف های بی ربط نسبت به سپاه از کم عقلی مقامات آمریکایی است

حرف های بی ربط نسبت به سپاه از کم عقلی مقامات آمریکایی است
رئیس دادگاه انقلاب گفت: یاوه سرایی هایی را که برخی از مقامات آمریکایی داشته اند، از سر نادانی و نفهمی آنها تلقی می کنیم وگرنه اگر کسی نسبت به سپاه پاسداران اسلامی نگاه بد یا حرف بد داشته باشد در حقیقت نگاه و حرفش نسبت به ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به تروریست خواندن سپاه ایران گفت: اخیرا مقامات آمریکایی و برخی از افراد در خارج از کشور دانسته یا ندانسته حرف های بی ربطی را بیان کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز ,

هرسخنی علیه سپاه توهین به ملت ایران است/ حرف های بی ربط نسبت به سپاه از کم عقلی مقامات آمریکایی است

, هرسخنی علیه سپاه توهین به ملت ایران است/ حرف های بی ربط نسبت به سپاه از کم عقلی مقامات آمریکایی است,

ریاست دادگاه انقلاب اظهار داشت: این افراد درک، شعور و عقل ندارند  چرا که سپاه پاسداران یعنی ملت ایران و ملت ایران مساوی با سپاه پاسداران است؛ هرکس که بخواهد علیه سپاه سخنی بیان کند در حقیقت به ملت ایران توهین کرده است.

,

وی تصریح کرد: یاوه سرایی هایی را که برخی از مقامات آمریکایی داشته اند، از سر نادانی و نفهمی آنها تلقی می کنیم وگرنه اگر کسی نسبت به سپاه پاسداران اسلامی نگاه بد یا حرف بد داشته باشد در حقیقت نگاه و حرفش نسبت به ملت ایران است.

,

برخی نمایندگان وظیفه قانونی خود را فراموش کرده اند

, برخی نمایندگان وظیفه قانونی خود را فراموش کرده اند,

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی در خصوص امضای برخی از نمایندگان مجلس در حمایت از یکی از سران فتنه عنوان کرد: در شرایط سختی که مردم با مشکلات مواجه هستند و وضعیت بیکاری و معیشت مردم زیاد است، نمایندگان مجلس باید تلاش داشته باشند تا به حل مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

,

وی افزود: اینکه برخی نمایندگان وظیفه قانونی خود را فراموش کرده و وارد حاشیه شوند، نه به مصلحت خودشان است نه به مصلحت نظام؛ به نظر می رسد این آقایان باید دقت و توجه داشته باشند که اتفاق خاصی نیفتاده است و باید ابتدا از مسئولین مربوطه توضیحات بگیرند.

,

کمرنگ کردن کار فتنه گران شایسته نیست

, کمرنگ کردن کار فتنه گران شایسته نیست,

رئیس دادگاه انقلاب با تاکید بر اینکه لازم بود که ابتدا مسئله را بررسی کنند، اذعان داشت: نباید در خصوص موضوعاتی که موجب خدشه وارد کردن به حیثیت نظام می شود، اقدام شود چرا که آنها کسانی بودند که در فتنه دخالت داشتند و فتنه 88 خط قرمز ما، رهبری و دلسوزان نظام و مسئولین است.

,

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی با اشاره به اینکه بااین نامه نگاری ها می خواهند کار فتنه گران را کمرنگ کنند که این کار شایسته ای نیست، خاطرنشان کرد: زمانی که در مقام نماینده مجلس مشغول به فعالیت بودم، تمام تلاشمان این بود که عزت اسلام واقتدار مردم حفظ شود؛ اینکه ما بخواهیم به خاطر جنگ های سیاسی و گروهی و فردی، اصل نظام را مورد آسیب قرار دهیم، کار شایسته ای نیست.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه