اخبار داغ

شکست برجام سالاری و واقعیت‌های امروز

شکست برجام سالاری و واقعیت‌های امروز
در واقع بزرگ‌ترین اشتباهی که در مذاکرات صورت گرفت اعتماد به دشمن بود موضوعی که رهبر معظم انقلاب بارها بر روی آن تأکید کردند اما بااین‌حال باز این خطای بزرگ از سوی مذاکره‌کنندگان صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، هنوز زمان زیادی از درخواست دولتمردان برای قرار گرفتن درسی به نام مذاکرات هسته‌ای در کتاب‌های درسی نمی‌گذرد که نتیجه‌ای این مذاکرات در معرض تهدید جدی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

شاید اگر درسی به نام برجام و مذاکرات هسته‌ای در کتب درسی قرار می‌گرفت این خود دولتمردان بودند که امروز به دنبال حذف این درس از کتاب‌های درسی بودند

,

درواقع بزرگ‌ترین اشتباهی که در مذاکرات صورت گرفت اعتماد به دشمن بود موضوعی که رهبر معظم انقلاب بارها بر روی آن تأکید کردند اما بااین‌حال باز این خطای بزرگ از سوی مذاکره‌کنندگان صورت گرفت.

,

اعتماد بی‌جا و غیر کارشناسی به دشمن تا جایی پیش رفت که تمام خواسته‌های دشمن از قبیل تعطیلی نیروگاه‌ها و سانتریفیوژ ها و پایین آوردن سطح غنی‌سازی همان روز اول اجرا شد و درنهایت توپ در زمین دشمن قرار گرفت تا به‌صورت تدریجی و آن‌هم با بررسی اقدامات کشورمان تحریم‌ها را بردارند.

,

حال باگذشت نزدیک به 2 سال از اجرایی شدن برجام حال این روزها احتمال لغو برجام از سوی آمریکا بیش از هر زمان دیگری وجود دارد بدین معنی که طرف مقابل با لغو برجام تعهدات خود را محقق نخواهد کرد.

,

درست این نقطه‌ای است که کارشناسان همان زمان به آن اشاره می‌کردند که باید تعهدات دو طرف به‌صورت متقابل و برابر انجام می‌شد اما هیچ‌گاه دولتی‌ها نخواستند صدای مخالفان و دغدغه‌های آن‌ها را بشوند

,

در این میان و در صورت لغو برجام از سوی آمریکا باید این بار دولت و در رأس آن وزارت امور خارجه کشورمان از حالت تدافعی و انفعالی خارج‌شده و اقدامات انفعالی را به تهاجمی و هجومی تبدیل کنند.

,

به تعبیر رهبر انقلاب زبان دولتمردان کنونی آمریکا زبان گاوچرانی و گنگستری است و باید با زبان خودشان با این‌ها صحبت کرد.

,

گام اول اقدام تهاجمی و هجومی را دیروز سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌صورت محکم و قاطعانه برداشت به‌طوری‌که پیش از هرگونه تحریم و اقدامی این کشور را تهدید عملی و قاطعانه کرد.

,

وی تصریح کرد که توان دفاعی و نظامی کشورمان آماده رؤیایی با دشمن در هر نقطه‌ای از منطقه می‌باشد و نباید در برابر تهدیدات دشمن کوتاه بیاییم.

,

نکته دیگری که باید به دولتمردان گوشزد کرد حمایت قاطعانه مردم از کشور و نظام است که باید در اقدامات آینده مدنظر داشته باشند و این را باور کنند که مردم در برابر دشمنان حاضر به کوتاه آمدن و عقب‌نشینی نیستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه