اخبار داغ

با سخنرانی سردار حاجی زاده؛

دومین کنگره 176 شهید دانشجوی استان قم برگزار می شود

دومین کنگره 176 شهید دانشجوی استان قم برگزار می شود
دومین کنگره 176 شهید دانشجوی استان قم 24 مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی قم با سخنرانی سردار حاجی زاده،فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسئول بسیج دانشجویی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برگزاری دومین کنگره 176 شهید دانشجوی استان قم، اظهار داشت: اولین کنگره در سال 1393 در دانشگاه قم برگزار شد که قرار است دومین کنگره امسال در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.
وی ادامه داد: این کنگره در 24 مهرماه در سالروز شهادت امام سجاد(ع) در دانشگاه آزاد واحد پردیسان برگزار خواهد شد.
داوود محبی با اشاره به کمیته های برگزار شده در این راستا، گفت: در راستای برگزاری این کنگره 7 کمیته تشکیل شده است که از جمله آنها کمیته تشریفات، انتظامات، تزئینات، تبلیغات و... می باشد.
وی بیان داشت: قالب اجرای کنگره با دانشجویان می باشد که طبق برنامه ریزی خود آنها می باشد و سخنران این برنامه هم سردار حاجی زاده است.
محبی با اشاره به اینکه بنرهای برنامه از چند روز آینده در سطح شهر نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این کنگره از 30 خانواده شهید به صورت نمادین دعوت می شود که در مراسم حضور داشته باشند و همچنین چهره شهید هاشمی همزمان با شروع برنامه طراحی خواهد شد.
وی عنوان داشت: هدف از برگزاری این کنگره گرامی داشت یاد شهدای دانشجو می باشد و همچنین ترویج فرهنگ شهدا است و از طرفی هم این برنامه افتتاحییه اربعین دانشجویی با عنوان همایش راهیان کربلا هم می باشد.
مسئول بسیج دانشجویی در خاتمه افزود: در حال رایزنی هستیم که محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام هم به عنوان راوی به این مراسم  دعوت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه