اخبار داغ

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر:

حضرت زینب (س) در اسارت نیز والاترین پاسدار حیا و عفاف بود

حضرت زینب (س) در اسارت نیز والاترین پاسدار حیا و عفاف بود
رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر با اشاره به اینکه بانوان می توانند در جریان عاشورا به راحتی مسئله حجاب را درک کنند، گفت: حضرت زینب (س) در اسارت نیز والاترین پاسدار حیا و عفاف بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار  قم فردا  با اشاره به مسئله نفوذ فرهنگی در کشور و الگو گرفتن جوانان از حضرت زینب(س)، اظهار داشت: اگر کسی از بانوان واقعا به دنبال حق و حقیقت باشد یکی از جلوه های زیبا رفتاری حضرت زینب(س) و زنان عاشورا مسئله حجاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: منتها کسی در این زمنیه درس می گیرد که واقعا بخواهد به حق و حقیقت دست یابد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: وقتی امام حسین(ع) می خواستند با بانوان وداع کنند از آنها خواستند که پوشش داشته باشند و در مسیر اسارت حجاب خود را از دست ندهند.

,

وی اضافه کرد:حضرت زینب(س) در مسیر اسارت بسیار تلاش می کردند تا حجاب زنان حفظ شود و آنها در مقابل نامحرمان قرار نگیرند .

,

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی زنان منتظر با اشاره به اهتمام حضرت زینب(س) به حفظ حجاب در مسیر اسارت، گفت: حضرت زینب(س) در مسیر اسارت و سخت ترین شرایط  به دنبال حجاب بودند و این شرایط منجر نشد که حجاب خود را از دست بدهند.

,

وی عنوان داشت: حضرت زینب(س) در تمام مدت اسارت  پاسدار حریم حیا و حجاب بودند.

,

 معین الاسلام با اشاره به اینکه کسانی که بیدار باشند می توانند نمودها و مسائل حجاب را در رفتار حضرت زینب(س) در کربلا به راحتی درک کنند، خاطرنشان کرد: بانوان می تواننددر جریان کربلا ردپا و اهتمام به حجاب را به راحتی مشاهده کنند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه