اخبار داغ

سردار جوانی تاکید کرد:

جدایی کردستان عراق، سال‌ها منطقه را دچار بحران و تشنج می‌کند

جدایی کردستان عراق، سال‌ها منطقه را دچار بحران و تشنج می‌کند
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جدایی کردستان عراق سال‌ها منطقه را دچار تشنج و بحران خواهد کرد کما اینکه تجربه تاریخی استقرار رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بیانگر این موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: تجربه تاریخی جبهه استکبار در اشغال یکی از کشورهای اسلامی توسط رژیم جعلی صهیونیستی غده سرطانی را بوجود آورد که هنوز بعد از 60 سال آثار و تبعات آن در منطقه پدیدار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: کشتار و جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین، توطئه و اختلاف بین جهان اسلام توسط رژیم غاصب صهیونیستی که بر مبنای تفکر خود برتر بینی دست به هر اقدامی می زند تا منافع و امنیت نامشروع خود را سامان ببخشد، این رژیم را تبدیل به یک غده سرطانی در منطقه کرده است.

,

 

,

جوانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ترکیه، مبنی بر تشکیل رژیم صهیونیستی دوم در منطقه، افزود: جبهه استکبار در جنگ های نیابتی و مذهبی منطقه با شکست مواجه شده و اینک در حال تبدیل کردن این فتنه به فتنه قومی در اقلیم کردستان است.

,

 

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای روشنگری و بصیرت افزایی از استقلال اقلیم کردستان به رژیم صهیونیستی دوم در منطقه تعبیر کردند و این بدان معناست که دولتها و ملتهای منطقه و کردهای عراق هوشیار باشند تا اسیر توطئه آمریکا و صهیونیست ها نشوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: ایجاد این فتنه قومی در اقلیم کردستان سالها منطقه را دچار تشنج و بحران خواهد کرد کما اینکه تجربه تاریخی استقرار رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بیانگر این موضوع است.

,

 

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: صهیونیست ها با علم به اینکه جمهوری اسلامی ایران با حزب الله لبنان توانسته این رژیم را در سرزمین های اشغالی محدود و محصور کند به دنبال آن است تا با استقلال اقلیم کردستان خود را به مرزهای ایران نزدیک کند.

,

 

,

جوانی اضافه کرد: دولتها و ملتهای منطقه برای حفظ منافع و امنیت خود از هر امکان و ابزاری برای مقابله با چنین توطئه ای استفاده کنند تا منطقه دچار بحران جدیدی نشود.

,

 

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کردها در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته اند، همچنین بهترین راه تامین آنها در عراق متحد و یکپارچه است، زیرا در صورت استقلال اقلیم کردستان، بلافاصله تحت سلطه اجانب و صهیونیست ها قرار گرفته و از آنان استفاده ابزاری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه