اخبار داغ

سرمایه گذاری 7 میلیاردی در سیستان و بلوچستان/ استخدام 200 نفر در مرحله آزمایشی

سرمایه گذاری 7 میلیاردی در سیستان و بلوچستان/ استخدام 200 نفر در مرحله آزمایشی
یک سرمایه گذار بومی ساکن تهران با بازگشت از تهران به استان، 7 میلیارد تومان در زمینه صنعت سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، یک سرمایه گذار سیستان و بلوچستانی ساکن تهران، با بازگشت به استان، در فاز اول 7میلیارد تومان در بخش صنعت نساجی سرمایه گذاری کرد و 200بیکار را بر سر اشتغال پایدار آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصرهامون, ، یک سرمایه گذار سیستان و بلوچستانی ساکن تهران، با بازگشت به استان، در فاز اول 7میلیارد تومان در بخش صنعت نساجی سرمایه گذاری کرد و 200بیکار را بر سر اشتغال پایدار آورد.,
رئیس هیئت مدیره صنایع نساجی و پوشاک هامون بافت کویر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و احساس تکلیف به عنوان بومی منطقه پس از 20سال خشکسالی متوالی، مهاجرت خانواده ها و جوانان بیکار و جامه عمل پوشیدن به شعار سال در راستای محرومیت زدایی نسبت به ایجاد بزرگترین کارخانه تولیدی صنعتی پوشاک با ظرفیت اشتغال حداقل 200نفر در دوشیفت اقدام کرده ام.
,
, ,
رضا نورا افزود: فاز اول این کارخانه در مدت 13ماه آماده بهره برداری و افتتاح می باشد که برای این فاز70میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
,
وی در ادامه انواع البسه سازمانی، صنعتی، بیمارستانی، پوشاک دانش آموزی، پک های یک بار مصرف اتاق عمل و لباس بیمار، پک سلامت، مانتو زنانه با طرح بومی و خاص استان، کیف و کوله پشتی مدارس و انواع کیسه های بسته بندی را از جمله موارد تولیدی این کارخانه عنوان و اظهار کرد: این کارخانه ظرفیت تولید 2میلیون دست انواع البسه و کیف را دارا می باشد و این رقم قابل افزایش نیز است.
,
وی در ادامه ضمن تشکر از مدیران استانی از جمله فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل امور اقتصادی استانداری که در تسهیل امور اداری همکاری با وی داشتند، تاکید کرد: سیستان و بلوچستان قابلیتهای زیادی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال دارد و نیاز است تا به تولیدات استان ارزش و بهاء از سوی مسئولان داده شود.
,
, ,
وی خاطر نشان کرد: توانمندی لازم در کارخانه صنایع نساجی و پوشاک هامون بافت کویر وجود دارد تا بتواند نیازمندی پوشاک همه سازمانها، ادارات، بیمارستانها، مدارس و غیره را تامین کرده وصادرات و ارسال  مانتوهای بومی و سنتی را به سایر استانها و مرکز کشور انجام دهد.
,
 
,
انتهای پیام//
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه