اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد:

سه وقف جدید در بروجرد به ثبت رسید

سه وقف جدید در بروجرد به ثبت رسید
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: سه وقف جدید در بروجرد به ارزش 450 میلیون تومان به ثبت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام "علی ارکبان" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 12 وقف در بروجرد ثبت شده که طی چند روز گذشته سه وقف جدید ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: این موقوفات با نیت واقفان برای کاربری مذهبی شامل سه قطعه زمین به ارزش 450 میلیون تومان بوده که ثبت شده است.

,

 

,

حجت الاسلام اکبان اظهار داشت: وقف یکی از سنت های حسنه است که واقفین با نیت های مختلفی بخشی از دارئی های خود را وقف می کنند که ثواب و پاداش های بسیار زیادی را برای خود ذخیره می کنند.

,

 

,

وی به کلینیک تخصصی سرطان در بروجرد اشاره کرد و افزود: این زمین توسط یکی از واقفین برای بهداشت و درمان وقف شده که کار احداث ان از اواخر سال 94 آغاز شد و تا کنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

 

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد خاطر نشان کرد: این کلینیک به همراه کلینیک تخصصی تحول سلامت هر دو در زمینی به مساحت هفت هزار و 250 متر مربع و با زیربنای سه هزار و 200 متر مربع در حال احداث هستند که پایان امسال این کلینیک تکمیل و تحویل داده می شود و سپس بعد از تجهیز در اخیتیار بیماران قرار می گیرد.

,

 

,

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا این کلینیک از سال آینده در اختیار بیماران سرطانی قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه