اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

کاهش 27 درصدی تلفات جاده‌ای در قم

کاهش 27 درصدی تلفات جاده‌ای در قم
فرمانده انتظامی استان قم بابیان این‌که فرهنگ شهروندی نقش مهمی در کاهش تخلفات رانندگی دارد، گفت: در یک سال گذشته تلفات جاده‌ای 27 درصد کاهش پیداکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، سردار کاظم مجتبایی صبح امروز در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با اشاره به اهمیت فرهنگ در ترافیک اظهار داشت: یکی از اهداف ناجا بحث تعامل است که در سال‌های اخیر در برنامه پلیس در سراسر کشور قرارگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی به اهمیت فرهنگ در کاهش معضلات رانندگی اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ یعنی اعتقادات باورها و سنت‌ها و درواقع چیزی که انسان‌ها آن را بپذیرند و به آن عمل کنند.

,

مجتبایی بیان داشت: انسان‌ها فرهنگ‌ها رو می‌سازند و فرهنگ‌ها انسان‌ها حفظ می‌کنند.

,

وی ادامه داد: گاهی فرهنگ در اجتماع نقش‌آفرینی می‌کند، گاهی در سیاست و گاهی در اقتصاد که هرکدام به‌نوبه خود تأثیرگذار است.

,

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: هرجایی که به فرهنگ بی‌توجهی می‌شود کشور دچار چالش می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت فرهنگ در جامعه است.

,

وی نقش فرهنگ را در ترافیک مهم و حیاتی برشمرد و بیان داشت: هرجایی که فرهنگ رعایت می‌شود همه شاخص‌های منفی کاهش پیدا می‌کند.

,

مجتبایی خاطرنشان کرد: هرزمانی که پلیس با سایر نهادها وارد تعامل و همکاری شد، شاهد گسترش فرهنگ بودیم.

,

وی به کاهش تلفات جاده‌ای در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: در یک سال گذشته تلفات جاده‌ای 27 درصد کاهش پیداکرده است و در همین میان میزان جریمه‌ها هم 2 درصد کمتر شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهروندی جای جریمه و قبض را گرفته است و امروز پلیس نمی‌تواند ادعا کند که جرائم را کاهش داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه