اخبار داغ

اصغر نوبخت:

قم پایگاه تئاتر دینی کشور شود/جشنواره تئاتر دینی را برای افزایش رقابت بین هنرمندان ایجاد کنیم

قم پایگاه تئاتر دینی کشور شود/جشنواره تئاتر دینی را برای افزایش رقابت بین هنرمندان ایجاد کنیم
رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم با اشاره به اینکه مسئولین استانی کمک کنند تا قم پایگاه تئاتر دینی کشور شود، گفت: برای ایجاد رقابت در بین هنرمندان، می توانیم جشنواره تئاتر دینی را راه اندازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، اصغر نوبخت پیش از ظهر امروز در نشت خبری عوامل خورشید کاروان ، با اشاره به اطلاع رسانی برگزاری این نمایش، اظهار داشت: اصحاب رسانه همیشه در اطلاع رسانی ها پیش قدم بوده اند و این بار هم اطلاع رسانی این نمایش بر عهده اصحاب رسانه می باشد که بابت این موضوع تشکر می کنیم.
وی ادامه داد:آقای طاهری یک چهره شناخته شده در عرصه هنر می باشند که خوشحالیم بعد از مدت ها با یک نمایش دینی بسیار مهم به قم بازگشته اند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم با اشاره به اینکه بیش از 500 هنرمند تئاتر در قم حضور دارند، بیان داشت: یکی از مشکلات و ضعف های استان قم نبود مکان مناسب برای اجرا و تمرین تئاتر در استان بود که با تالار مرکزی تا حدودی این مسئله رفع شده است.
وی گفت: مدیر ارشاد به خوبی در حال حمایت می باشد اما هنوز هم در برخی موارد مانند مسائل مالی مشکلات اساسی داریم.
نوبخت با اشاره به نمایش خورشید کاروان، افزود: انجام کارهای بزرگ دینی و فرهنگی نیازمند افراد بزرگ می باشد که هر کسی بخواهد چنین کار های بزرگی را اجرا کند باید فردی باشد که بتواند این کار را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: نبود مکان مناسب برای اجرا و تمرین در قم باعث مهاجرت هنرمندان به دیگر استان ها شده بود که امیدواریم با این تالار دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی قم با اشاره به اینکه تالار مرکزی برای اولین بار با نمایش دینی افتتاح خواهد شد، گفت: امیدواریم این افتتاح استمرار داشته باشد و مشکلات باعث نشود که دیگر نتوانیم در این مکان اجراهای دیگری داشته باشیم.
وی در ادامه بیان داشت: نمایندگان مجلس، شهرداری و استانداری هنرمندان را از نظر مالی در بحث های مختلف کمک کنند تا قم به پایگاه تئاتر دینی تبدیل شود.
نوبخت در ادامه اضافه کرد: باید برای پیشرفت تئاتر دینی بین هنرمندان رقابت ایجاد شود که برای این کار می توانیم جشنواره تئاتر دینی را راه اندازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه