اخبار داغ

مدیر کل کانونهای پرورشی فکری نوجوانان استان اردبیل:

بخش شاهرود شهرستان خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان می شود

بخش شاهرود  شهرستان خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان می شود
مدیرکل کانونهای پرورشی فکری نوجوانان استان اردبیل، گفت: بخش شاهرود شهرستان خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، مدیر کل کانون های فکری و پرورشی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی کودک در بازدید از مرکز فرهنگی خلخال، گفت: کانون های فکری و پرورشی جنوب استان اردبیل تقویت می شوند و بخش شاهرود خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

هاجر جمادیه  از  اختصاص پرده سینما به کانون فکری و پرورشی شهرستان خلخال و شهرستان کوثر و بخش خورش رستم خبر داد وگفت: دراینده ای نزدیک بخش شاهرود خلخال نیز به خاطر علاقمندی مردم و کودکان این بخش به فعالیت های فرهنگی و پرورشی دارای کانون پرورشی و فکری مستقل خواهد شد.

,

هاجر جمادیه با اشاره به فعالیت های شایسته کانون پرورشی فکری کودکان خلخال از ساخت انمیشن های کودک و نوجوان دراین کانون با حمایت کانون پرورشی فکری استان اردبیل خبر داد و از زحمات مسئولین شهرستان در توجه به فعالیت های فرهنگی شهرستان خلخال تقدیر کرد.

,

در این مراسم با حضور فرماندار خلخال و مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال و بیش از 200 کودک و نوجوانان از مدارس خلخال جشنواره نقاشی فرهنگ ترافیکی برگزار و کودکان با موضوع ترافیک و عبور ومرور به نقاشی پرداختند.

,

همچنین فرماندار خلخال در بازدید از محل گود قصه گویی کانون ، سالن همایشات کانون پرورشی فکری و کانون زبان این مرکز بازدید و یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی و نوجوانانی را امری مهم برای آینده دانش آموزان در کنار تعمیق فرهنگ وادب و فارسی عنوان نمود.

,

همچنین در این مراسم با هدف یاددهی فرهنگی ترافیکی با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی ناجا آموزش های لازم به کودکان حاضر داده شد و بسته های فرهنگی نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت نا جا بین دانش آموزان توزیع شد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه