اخبار داغ

واکنش‌ها به امضای نماینده شرق استان در حمایت از یکی از سران فتنه؛

نیکزادی باید امضای خود را پس بگیرد/نیکزادی در حمایت از سران فتنه باید پاسخگوی مردم باشد

نیکزادی باید امضای خود را پس بگیرد/نیکزادی در حمایت از سران فتنه باید پاسخگوی مردم باشد
ائمه جمعه در شرق استان کرمان در پی حمایت نماینده این شهرستان ها از سر فتنه۸۸ واکنش نشان داده و این حرکت را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ائمه جمعه در شرق استان کرمان در پی حمایت نماینده این شهرستان ها از سر فتنه۸۸ واکنش نشان داده و این حرکت را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

امام جمعه فهرج:نیکزادی باید امضای خود را پس بگیرد

, امام جمعه فهرج:نیکزادی باید امضای خود را پس بگیرد,

حجت الاسلام خیرا… ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار صبح کویر در رابطه با حمایت نماینده شرق استان از یکی از سران فتنه، اظهار داشت:ولایت خط قرمز نظام است و کسانی که خلاف کلام ولایت عمل می کنند ازخط قرمزهای نظام عبور می کنند.

,

امام جمعه فهرج افزود:نمی‌شود ادعا کرد ما ولایت مدار هستیم اما بعضی کلام ها و قوانین را قبول داشته باشیم و بعضی ها را نه.همچنین مسئله ای به دور از شٱن یک انسان مدعی به ولایت مداری است و آقای نیکزادی باید امضاء خود را پس بگیرد.

,

امام جمعه نرماشیر:نیکزادی در حمایت از سران فتنه باید پاسخگوی مردم باشد

, امام جمعه نرماشیر:نیکزادی در حمایت از سران فتنه باید پاسخگوی مردم باشد,

حجت الاسلام روح ا… ایرانژاد نیز در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:محدودیت های ایجاد شده تصمیم برخی نهادی های کشور بوده است و این تصمیم  برای ما و همه مهم و قابل قبول است.

,

امام جمعه نرماشیر عنوان کرد:نماینده محترم مجلس جناب اقای نیکزادی باید در مورد نامه و امضای انجام شده توسط ایشان پاسخگو باشند و نسبت به این کار در حمایت از سران فتنه باید با پاسخ گوی مردم باشند.

,

وی گفت:ایشان به عنوان نماینده مردم شرق استان در مجلس هستند و این اقدام در خور و شایسته نیست ما از ایشان گله مند هستیم.

,

امام جمعه ریگان:خاتمی جاده صاف کن ضد انقلاب در کشور بود/نیکزادی از سر فتنه حمایت کرده و باید پاسخگوی مردم باشد

, امام جمعه ریگان:خاتمی جاده صاف کن ضد انقلاب در کشور بود/نیکزادی از سر فتنه حمایت کرده و باید پاسخگوی مردم باشد,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در گفت و گو با خبرنگار ما ،اظهار داشت:مقام معظم رهبری چندین بار در صحبت ها و سخنرانی ها راجع به فتنه و فتنه گران مواضع خود را روشن و واضح فرموده‌اند، فتنه خط قرمز نظام و انقلاب است و بنده تحت هیچ شرایطی از موضوع فتنه کوتاه نخواهم آمد.

,

امام جمعه ریگان گفت:امروز جامعه انقلابی و روحیه جهادی در وجود جوانان انقلابی همان روحیه وجود دارد و اقای خاتمی جاده صاف کن ضد انقلاب در کشور بود و همه به این موضوع واقف اند و همه ایشان را بعد از فتنه ۸۸طرد کردند.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، مواظب باشید که نفوذ در مجلس رخنه نکند حال جای تعجب اینجاست که این نامه ی تعدادی از نمایندگان به رئیس جمهور در حمایت از سر فتنه و حمایت از آن جای تعجب دارد.

,

رنجبر ماهانی تصریح کرد:اقای نیکزادی قبلا بارها در صحبت های خود فتنه را محکوم کردند حال چگونه این نامه را امضاء کردند؟ما از اقای نیکزادی گله مندیم که چطور ایشان از سر فتنه حمایت کرده است و ایشان باید پاسخگوی این مردم باشد و ما در موضوع فتنه هرگز کوتاه نخواهیم آمد و همگام با مواضع رهبر انقلاب هستیم.

,

انتهای پیام/م

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه