اخبار داغ

شبکه افق به سراغ شعار «یک نفر را به زندگی برگردانیم» رفت

شبکه افق به سراغ شعار «یک نفر را به زندگی برگردانیم» رفت
مستند - مسابقه «دستم را بگیر» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب به مرحله تدوین رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ابوطالب تهیه کننده و کارگردان مجموعه «دستم را بگیر» گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» پس از ماههای طولانی به پایان خود نزدیک می‌شود و همزمان تدوین آن به صورت مجزا توسط 7 گروه  تدوین  آغاز شده است و به زودی از شبکه افق پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تدوین بخش‌های مختلف این مجموعه عظیم را عده‌ای از تدوینگران با تجربه سینما و تلویزیون از جمله یاسر سنایی، محمدمهدی بهرامی‌نژاد، سیدمحمد حسینی پاریزی، حسین بیات، مهدی گرامی و  .... آغاز کردند. ابوطالب کارگردان این مجموعه متفاوت گفت: «دستم را بگیر» یک رئالیتی شو در قالب مستند - مسابقه است که راه‌حل‌های ساده برای حل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی را میان گروههای داوطلب به رقابت گذاشته است.

,

وی با بیان اینکه هیچ کس به آنها کمک نمی‌کند، افزود: گروههای داوطلب هفته‌های طولانی و گاه تا چندین ماه فرصت داشته‌اند که یک  انسان درمانده و ناامید را به زندگی برگردانند. حالا نتیجه تلاش آنها را می‌بینیم. مخاطب تلویزیون درباره آنها قضاوت می‌کند. در این مسابقه بینندگان تلویزیونی، گروهی را بر می‌گزینند که روش و اقدامش را در کمک به دیگران می‌پسندند و به آنها با توجه به روششان در کمک رسانی و ارتباطشان با موضوع و کمک به همنوعان رای می‌دهند.

,

تهیه کننده این برنامه گفت: هدف از مستند - مسابقۀ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد عادی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار ، کولبران ، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان  اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون استفاده از نهادها و امکانات دولتی را دارند. «یک نفر را به زندگی برگردانیم» شعار این برنامه است.

,

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، مدیر تولید: احمد مرادی، دستیاران تهیه‌کننده: محمدهادی شیرازی ، علیرضا تهرانی، محمدجواد کربلایی، دستیار کارگردان: یاسر سنایی، اعضای گروه طراحی: سیدمحسن حسینی، محمود کریمی، سهیل عظیمی و  یاسر سنایی.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه