اخبار داغ

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان خبر داد:

وجود 88 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان سمنان

وجود 88 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان سمنان
مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان سمنان از حضور 88 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس گفت: از مجموع 88 زندانی جرائم غیر عمد استان 40 نفر در زندان سمنان، 29 نفر در زندان شاهرود، 12 نفر در زندان گرمسار و 7 نفر در زندان دامغان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: 66 نفر از زندانیان بدهکاران مالی، 17 نفر به علت ندادن مهریه، 3نفر به علت ندادن نفقه، و 2نفر به خاطر دیه در زندان ها هستند.

,

نقیبی با بیان اینکه زندانیان با بدهی کمتر از 5 میلیون تومان در اسرع وقت با کمک این ستاد از زندان آزاد می شوند، تصریح کرد: 83 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان مرد و 5 نفر زن هستند.

,

مدیر نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان در خصوص زندانیان جرائم غیر عمد ازاد شده از ابتدای سالجاری، گفت: در 6 ماهه نخست سالجاری 34 زندانی جرائم غیر عمد با میزان بدهی بیش از 17 میلیارد ریال با کمک ستاد دیه از زندانهای استان آزاد شده اند.

,

وی افزود: بیش از 11 میلیارد ریال از بدهی این افراد از محل رضایت شاکیان و آورده زندانیان و بیش از 6 میلیارد ریال آن توسط ستاد دیه از منابع مختلف کشوری، استانی، و محل صندوق مستقل خسارتهای بدنی تامین شده است.

,

نقیبی اظهار کرد: تعداد زندانیان جرائم غیر عمد که در سال 95 آزاد شدند 68 نفر و میزان کل بدهی آنان 31 میلیارد و 651 میلیون ریال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه