اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تهمت زدن به شخصیت های نظام توطئه استکبارجهانی است/ نیروی انتظامی تنها سازمان پاسخگوی شبانه روزی

تهمت زدن به شخصیت های نظام توطئه استکبارجهانی است/ نیروی انتظامی تنها سازمان پاسخگوی شبانه روزی
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:یکی از توطئه های امروز استکبار جهانی و منافقان علیه جمهوری اسلامی تهمت زدن به شخصیت ها و بر هم زدن آسایش مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت‌الله سیداحمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان شامگاه چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد،گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت جامعه است و امروز نیروی انتظامی به عنوان مظهر قدرت و برقرار کننده امنیت پایدار در جامعه مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که وجود نیروی انتظامی مایه آرامش جامعه است،گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان مظهر قدرت، امنیت، نظم و مظهر مردم داری در جامعه است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: نیروی انتظامی تنها سازمان پاسخگوی شبانه روزی است که 24 ساعته پاسخگوی مردم است و در حالت آماده باش قرار دارد به طوری که امروز در نیروی انتظامی مسابقه خدمت وجود دارد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امروز مردم امر به معروف، ایجاد امنیت، برخورد با قانون شکنان، تنظیم بازار، مراسمات مذهبی و دینی و مراسمات ملی را از نیروی انتظامی انتظار دارند که این نشان دهنده عملکرد مثبت، قاطع و درخشان نیروی انتظامی است.

,

 

,

به گفته وی تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه امنیت پایدار است و اینکه مقام معظم رهبری روی اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه امنیت پایدار است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با بیان این که امنیت پایدار محصول عواملی از جمله حاکمیت تقوا و تبعیت از ولایت و رهبری است،گفت: امروز مستحکم ترین نظام در دنیا و نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت و رهبری است چون مقام معظم رهبری مقتدر، با بصیرت، با صلابت، شجاعت و با قاطعیت است.

,

 

,

وی  وحدت، اعتماد و انسجام عمومی را از عوامل امنیت پایدار برشمرد و گفت: اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم، امنیت پایدار در سایه اعتقاد به خدا و تبعیت از ولایت و رهبری، وحدت، اعتماد، انسجام عمومی، مشارکت و همکاری مردم است که امروز نیروی انتظامی از این مجموعه برخوردار است که سبب امنیت پایدار شده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز درخت انقلاب اسلامی تنومند و پر ثمر شده و جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه تاثیرگذار است و بدون جمهوری اسلامی نمی توانند تصمیم بگیرند و کاری از پیش ببرند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که یکی از ابعاد مقابله استکبار جهانی با جمهوری اسلامی بر هم زدن نظم عمومی است،اظهار داشت: تعدادی از عناصر داعش اعتراف کردند نمی توانند عملیات های بزرگ در ایران انجام دهند، این توطئه جدید دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی متوجه نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی باید با بصیرت حرکت کند.

,

 

,

به گفته وی بالابردن آمار خودکشی، افزایش طلاق، آسیب زدن به خانواده، از بین بردن امنیت روانی جامعه، رواج تهمت و دروغ از اقدامات دشمن است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: سرویس اطلاعات آل سعود، ترکیه و اروپا در راستای تهمت زدن به شخصیت های نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی کار می کنند و چنان دروغ تنظیم می کنند که هر کسی می شنود باور می کند که تهمت اخیر به قوه قضائیه از این دست تهمت هاست.

,

 

,

آیت الله میرعمادی ادامه داد: یکی از توطئه های امروز استکبار جهانی و منافقان علیه جمهوری اسلامی تهمت زدن به شخصیت ها و ایجاد مزاحمت های عمومی، اخلال در نظم، ایجاد التهاب در جامعه و بر هم زدن آسایش مردم است.

,

 

,

به گفته وی امروز امنیت اخلاقی، روحی و روانی و حفظ آبروی مردم به دست نیروی انتظامی است که در این بخش باید حساس باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه