اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

مرکز تجمیع خطوط 110 در استان راه اندازی می شود/ شناسایی بیش از سه هزار و 100سایت مجرم

مرکز تجمیع خطوط 110 در استان راه اندازی می شود/ شناسایی بیش از سه هزار و 100سایت مجرم
فرمانده انتظامی لرستان گفت:درصدد هستیم مرکز تجمیع خطوط 110را در استان راه اندازی شود که کلنگ ساختمان آن به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار محمد مهدیان نسب شامگاه چهارشنبه در دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد،گفت: نیروی انتظامی با 188 شغل  شبانه روز در مرز و درتمام نقاط کشور مجاهدانه در گرما و سرما تلاش می کنند و از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مجاهدان فی سبیل الله لقب گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که تلاش همکاران ما در استان لرستان در همه ابعاد ستودنی است،گفت: امنیت مقوله بسیارمهمی و محصول اجتماعی است امنیت این است که ما بتوانیم دلهره، دغدغه و استرس را از مردم برداریم که الحمدالله در استان لرستان با تلاش همکاران این اتفاق افتاده است.

,

 

,

مهدیان نسب اظهار داشت: در استان لرستان برای اولین بار در ایام محرم برای چهارنفر از هر هیئت کاور پلیس یاران محرم تهیه کردیم با پیرغلامان جلسه گذاشتیم و خود آن ها در امنیت شرکت کردند.

,

 

,

وی بیان کرد: در حوزه توانمندسازی همکاران برای محکم کردن پایه های معنویت 18 اولویت تعریف شده که اولین اولویت توسعه بصیرت دینی است.

,

 

,

به گفته وی رعایت دستورالعمل حقوق شهروندی در حوزه پلیس یعنی گفتمان خوب جلوگیری از بی احترامی به شهروندان و تکریم مردم است.

,

 

,

سردار مهدیان نسب بیان کرد: از سال78 به صورت فیزیکی و نرم افزاری ذستورالعمل حقوق شهروندی اجرا می شود که در استان لرستان 11هزارنفر پیشنهاد، انتقاد،شکایت و تقدیر از پلیس در سامانه ثبت شده که 143درصد افزایش تقدیر از پلیس را داشته ایم.

,

 

,

وی با بیان این که 11 اولویت رویکرد اقتصادمقاومتی و سه اولویت درون سازمانی است،گفت: برای توانمندسازی همکاران و کاهش هزینه ها برای ایجاد وضعیت صحت عمل انجام می شود.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: چهار اولویت از منظر فرمانده کل قوا  بسیار برترند و جز فرامین اند که مبارزه قاطع با تهیه و توزیع کنندگان و مصرف کنندگان موادمخدر به عنوان توطئه ریشه دار فرهنگی و اجتماعی استکبارجهانی و نظام سلطه از جمله آن است.

,

 

,

سردار مهدیان نسب با بیان این که در کاهش آسیب های اجتماعی و به دنبال اجرای فرامین حضرت آقا هستیم،گفت: در 6ماه گذشته بیش از 2و نیم تن موادمخدر و 51باند متلاشی شده است.

,

 

,

وی در رابطه با ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی گفت: وضعیت استان مناسب است دائما رصد می شود وبا ناهنجاری ها، بی حیایی و غیرت زدایی بشدت برخورد می شود.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر این که در بحث فضای مجازی پلیس فتای استان یکی از پلیس های بسیارمقتدر است،گفت: تمام فضا دقیق کنترل می شود که بیش از سه هزار و 100سایت مجرم شناسایی کردیم و 180نفر مجرم اینترنتی دستگیر شده است.

,

 

,

سردار مهدیان نسب با بیان این که 422میلیاردتومان کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی کشف شده است گفت: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا راه اندازی شده که حدود10درصد افزایش کشف قاچاق کالا داشته ایم 34وباند قاچاق کالا منهدم شده است.

,

 

,

وی در خصوص دستگیری و برخورد با اراذل اوباش گفت: 67نفر مزاحم و متخلف دستگیر کردیم  و104باند سرقت متلاشی کرده ایم.

,

 

,

به گفته وی بیش از 88درصد جرائم جنایی در استان کشف شده  ودر موضوع تصادفات در حوزه راه وراهور 12 درصد در استان کاهش داشتیم که 33نفر نسبت به مدت مشابه کاهش داشتیم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه فعالیت های پایش تصویری 43نفر سارق از این طریق دستگیر شدند.

,

 

,

سردار مهدیان نسب گفت: درصدد هستیم مرکز تجمیع خطوط 110را در استان راه اندازی شود که دیروز کلنگ ساختمان به زمین زده شد و امیدواریم بتوانیم خطوط را تکمیل کنیم مرکز مانیتورینگ پلیس را توسعه دهیم  که ان شالله پایش تصویری قدرتمند ایجاد کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه