اخبار داغ

سال گذشته؛

730 میلیون ریال در جشن عاطفه های شهرستان الیگودرز جمع آوری شد +تصویر

730 میلیون ریال در جشن عاطفه های شهرستان الیگودرز جمع آوری شد +تصویر
مدیر کمیته امداد الیگودرز گفت: سال گذشته 730میلیون ریال کمک های نقدی وغیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند شهرستان در جشن عاطفه های الیگودرز جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، مراسم جشن عاطفه ها با حضور ظهرابی معاون فرماندار جمعی از مسئولین شهرستان و با همت کمیته امداد و آموزش و پرورش در آموزشگاه شاهد الیگودرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 بهروز ماهرو بختیاری، رئیس کمیته امداد الیگودرز در گفت وگوی  اختصاصی با خبرنگار ما گفت: سال گذشته 730 میلیون ریال برای کمک به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه های شهرستان جمع آوری شد.

,

وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها علاوه بر کمک کردن به نیازمندان، آموزش و فرهنگ‌سازی بین مردم و دانش‌آموزان است.

,

 

,

رئیس کمیته امداد الیگودرز،عکس،تصویر،بهروز ماهرو بختیاری

, رئیس کمیته امداد الیگودرز،عکس،تصویر،بهروز ماهرو بختیاری,

 

,

ماهرو بختیاری اضافه کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان جامعه اسلامی هستند و پرورش عاطفه‌ ها و توجه بیشتر به مشارکت در کمک به نیازمندان از اهداف دیگر این برنامه‌ها است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان الیگودرز گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات مطلوب خود به مددجویان جهت توانمندسازی خانواده‌ های تحت حمایت گام برمی دارد و همه تلاش کارکنان این نهاد سعی در جلب رضایت مددجویان است.

,

وی اضافه کرد: کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه توزیع می شود.

,

ماهرو بختیاری یادآور شد: باید برنامه‌های همچون جشن عاطفه‌ها به یک روز از سال محدود نشود و همیشه در طول سال استمرار داشته باشدتا فرهنگ هم‌نوع دوستی بین دانش‌آموزان ترویج یابد.

,

 

,

جشن عاطفه ها در الیگودرز ،عکس،تصویر ،رئیس کمیته امداد الیگودرز

, جشن عاطفه ها در الیگودرز ،عکس،تصویر ،رئیس کمیته امداد الیگودرز,

 

,

در انتهای مراسم مسئولین شهرستان کمک های نقدی خود را به صندوق انداخته ودر ادامه همه دانش آموزان پاکتهای خود را که حاوی کمکهای نقدیشان بود به صندوق انداختند.

,

 

,

جشن عاطفه ها در الیگودرز،عکس،تصویر،مدرسه شاهد الیگودرز

, جشن عاطفه ها در الیگودرز،عکس،تصویر،مدرسه شاهد الیگودرز,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه