اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

آمریکا در قواره ای نیست که بخواهد در مورد سپاه حرفی بزند/واکنش ایران به خروج آمریکا از برجام سخت است

آمریکا در قواره ای نیست که بخواهد در مورد سپاه حرفی بزند/واکنش ایران به خروج آمریکا از برجام سخت است
رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت:آمریکا در قواره ای نیست که بخواهد در خصوص سپاه پاسداران و امور داخلی ایران اظهار نظر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سید حمید رضا کاظمی رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اعلام حمایت از سپاه پاسداران اظهار داشت:آمریکا در قواره ای نیست که بخواهد در امور داخلی ایران دخالت کند و برعلیه سپاه ایران اسلامی حرفی بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , به نقل از سفیر افلاک، سید حمید رضا کاظمی رئیس مجمع نمایندگان لرستان, سفیر افلاک, با اعلام حمایت از سپاه پاسداران اظهار داشت:آمریکا در قواره ای نیست که بخواهد در امور داخلی ایران دخالت کند و برعلیه سپاه ایران اسلامی حرفی بزند.,

 

,

وی بیان کرد:سپاه از نهادهای انقلابی ومردمی کشور است که ملت ایران به خوبی قدردان جانفشانی ها وزحمات این نهاد هستند.

,

 

,

کاظمی عنوان کرد:وقتی آمریکایی ها ودشمنان نظام اینچنین از سپاه هراس دارند یعنی این نهاد انقلابی در مسیر درست حرکت می کند.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با تاکید بر اینکه آمریکایی ها هیچ وقت برای ملت ایران قابل اطمینان نبودند افزود:آمریکا به دلیل وابستگی که با اسرائیل دارد نمی تواند کشوری قابل اطمینان و اعتماد باشد.

,

 

,

وی ادامه داد:غرب به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است زیرا کشور ما با انقلاب اسلامی توانست دست ایادی کفر را قطع کند ومستقل شود.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه ملت ایران مطیع رهبر معظم انقلاب است گفت:در برهه های حساس رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشیاری که دارند توانستند ایران را گزند دشمنان در امان بگذارند و ملت ما هم قدردان وجود این نعمت هستند.

,

 

,

وی تصریح کرد:امروز یکپارچگی و وحدت بین مسئولان قوای سه گانه و ملت بیشتر نیاز است تا دشمن اراده واقعی ملت ایران اسلامی را برای استقلال،آزادی نظام جمهوری اسلامی را بهتر بفهمد.

,

 

,

کاظمی با اشاره به رفتارهای غیر عقلایی ترامپ رئیس جمهور آمریکا یادآورشد:برجام یک سند بین المللی و نقض آن توسط آمریکایی ها،واکنش قاطع ایران را در پی خواهد داشت وبه هیچ عنوان در خصوص مصالح ومنافع کشور با هیچ کس شوخی نداریم.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد:هرچند رهبر معظم انقلاب فرمودند : "با مذاکره مستقیم با آمریکا مخالفتی ندارم، اما خوشبین نیستم "،امروز همه دنیا نسبت به ماهیت شیطانی آمریکا پی بردند.

,

 

,

وی یادآورشد:در صورتی که ترامپ قصد خروج از برجام را داشته باشد ،ایران بلافاصله واکنش قاطعانه نشان خواهد داد و برنامه های هشته ای خود را از سر می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه