اخبار داغ

الگویی برای همه؛

دریانوردان پارس جنوبی؛ ثبات و آرامش برای موفقیت

دریانوردان پارس جنوبی؛ ثبات و آرامش برای موفقیت
قهرمانی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی برای پنجمین بار به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپاس؛ تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال ساحلی با نتیجه ۲ به یک شهرداری بندرعباس را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛,

این پنجمین قهرمانی این تیم بوشهری در لیگ ساحلی است که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ را برای دریانوردان و استان بوشهر کسب کرده است. حضور پرشمار بازیکنان دریانوردان در تیم ملی از دیگر موفقیت های این تیم بوشهری است که به افتخاری برای ورزش استان و نمایشگاهی از توانایی جوانان مستعد تبدیل شده است.

,

روند ثابت و رو به رشد دریانوردان پارس جنوبی نمونه ای موفق از مدیریت است که باید الگو سایرین شود. موفقیت های پارس جنوبی در وهله اول مدیون ثبات و آرامش تیمی است که بدون حاشیه و فارغ از هیاهوی های معمول در حال فعالیت است.

,

واکاوی تجربه های ناخوشایند سقوط و محو شدن تیم های پرطرفدار فوتبال در استان بوشهر با طرفداران دوآتشه نشان می دهد حاشیه و عدم ثبات مدیریت و تصمیم های مدیریتی از اصلی ترین دلایل افول تیم های قدیمی بوشهر است.

,

مشکلات مالی و سخت افزاری اگرچه شکست یک تیم موثر هستند اما اخبار اختلاف های درونی مدیران و بازکنان که به رسانه ها کشیده می شود به مانند تیری است به قلب تیم و هوادران می نشیند. مصاحبه یک بازیکن یا مربی علیه یکدیگر یا مدیریت زخمی است که به سختی التیام می یابد. خودخواهی و خودمحوری از دیگر عواملی است که در افول فوتبال در استان بوشهر نقشی اساسی دارند.

,

تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی با کمترین حاشیه در سالیان اخیر در حال افتخار آفرینی است اما هنوز حضور شورآفرین تماشاگران بوشهری آنگونه که انتظار می رود در بازی های این تیم به چشم نمی خورد.

,

امیدواریم مدیران باشگاهی های ورزشی به ویژه فوتبال با الگو برداری از دریانوردان پارس جنوبی و کم کردن از حاشیه ها بتوانند زمینه ساز اعتلای ورزش استان به ویژه فوتبال باشند.

,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس قهرمانی دریانوردان را در لیگ برتر فوتبال ساحلی به مدیران، مربیان و بازیکنان این تیم و البته فوتبال دوستان بوشهری تبریک می‌گوید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه