اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی سرخه:

رعایت قانون ضامن امنیت مردم است

رعایت قانون ضامن امنیت مردم است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرخه گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضامن امنیت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا همایش بزرگ دوچرخه سواری امروز صبح در شهرستان سرخه از میدان بهشتی به سمت گلزار شهدای سرخه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

رعایت قانون ضامن امنیت مردم است

, رعایت قانون ضامن امنیت مردم است,

سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی سرخه در جمع دانش آموزان شرکت کننده در این همایش در مورد ضرورت گرامی‌ داشتن هفته نیروی انتظامی گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضامن امنیت مردم است.

,

وی با تأکید بر رانندگی درست همراه با رعایت قانون بیان داشت: رعایت مقررات به خاطر حفظ جان خود و خانواده مان در حین رانندگی یکی از مواردی است که عموم رانندگان باید به آن توجه داشته باشند.

,

سرهنگ کریمی هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای آشناسازی مردم با پدیده های جدید اجتماعی با توجه به به گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی و ارتباط وسیع این نیرو با مردم عنوان کرد.

,

فرهنگ صحیح رعایت قوانین در جامعه ترویج یابد

, فرهنگ صحیح رعایت قوانین در جامعه ترویج یابد,

حسین قیومی رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان سرخه نیز در این همایش بیان کرد: فرهنگ رعایت صحیح قوانین راهنمایی و رانندگی باید در جامعه ترویج شود.

,

وی برگزاری همایش دوچرخه سواری را از جمله فرصت های تبیین قوانین راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: باید قوانین راهنمایی و رانندگی از سنین کودکی آموزش داده شود.

,

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان سرخه بیان کرد: 100 نفر از نوجوانان دوچرخه سوار شهرستان سرخه حضور دارند و در پایان همایش به 10 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

,

قیومی در خاتمه خاطرنشان کرد: این همایش به همت نیروی انتظامی و هیئت ورزش های همگانی و آموزش و پرورش شهرستان سرخه برگزار شد.

,

گفتنی است؛ در پایان دانش آموزان شرکت کننده در همایش با اهدای شاخه های گل با حضور در گلزار شهدای سرخه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه