اخبار داغ

امام جمعه زرند کار ناشایست نمایندگان مجلس را محکوم کرد؛

حمایت از فتنه و فتنه‌گران عبور از مواضع رسمی نظام و مخالفت با مواضع صریح امام و رهبری می‌باشد

حمایت از فتنه و فتنه‌گران عبور از مواضع رسمی نظام و مخالفت با مواضع صریح امام و رهبری می‌باشد
امام جمعه زرند، طی بیانیه ای مواضع خود را در برابر حمایت جمعی از نمایندگان مجلس از سران فتنه اعلام و کار ناشایست آنها را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زرند ، حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند طی بیانه‌ای حمایت تعدادی از نمایندگان مجلس از یکی از سران فتنه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زرند,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مردم مومن ومتدین و ولایتمدار شهرستان زرند(دام عزهم)
با سلام و تحیت و تسلیت به مناسبت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفایشان.

, بسم الله الرحمن الرحیم,
,
,

حمایت از فتنه و فتنه‌گران عبور از مواضع رسمی نظام جمهوری اسلامی و مخالفت با مواضع صریح حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) و خیانت به خون شهدا می‌باشد.

,

فتنه و فتنه گران که چهره مقدس نظام جمهوری اسلامی را مخدوش و چندین ماه کشور را ناامن کرده و باعث از بین رفتن حرث و نسل شده اند و بدترین و خبیث ترین دشمنان اسلام، قرآن، امام و شهدا از عمل فتنه گران حمایت کردند و اگر هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و حرکت عاشورایی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی نبود، معلوم نبود چه بر سر زحمات امام و شهدا و رزم رزم‌آوران می‌آمد.

,

فتنه گران تا مرز نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از بین رفتن خون شهدا پیش رفتند. چگونه می شود خانه ملت و عده‌ای از نمایندگان حمایت از این خائنین را سرلوحه کار خود قرار دهند آن هم در زمانه‌ای که شیطان اعظم و رژیم کودک‌کُش و سفاک صهیونیستی و رژیم مکار انگلیسی و رژیم های جنایتکار وابسته منطقه هر روز توطئه جدیدی بر علیه اسلام و مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی تدارک می بیند.

,

حرکت ناشایست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سران فتنه محکوم و در جهت انشقاق بین ملت و غفلت از دشمنی دشمنان عنود نظام جمهوری اسلامی ارزیابی می شود . انتظار ما از نمایندگان ملت همراهی و همدلی و وحدت با مواضع نظام جمهوری اسلامی است.

,

تعجب است از شما نمایندگان حامی فتنه !!! که مشکلات کشور، استان و شهرستانهای خود ر ا حل شده دیده و عمده مشکلات کشور را حمایت از سران فتنه می بینید. سران فتنه‌ای که تاکنون حتی یکبار از عملکرد خود اظهار پشیمانی نکرده اند و آینده‌گان خواهند دانست سران فتنه چه خیانت بزرگی به نظام و ملت بزرگ ایران انجام داده اند و اسناد آن فاش خواهد شد.

,

ما از نماینده خود جناب آقای دکتر امیری می‌خواهیم که مواضع خود را در جهت حفظ نظام و مواضع رهبر معظم انقلاب و مخالفت با دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ و دست رَد بر سینه فتنه و فتنه‌گران بزند و امضای خود را پس بگیرد و خدای ناکرده باعث اختلاف و آزردن جانبازان و آزادگان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا و مردم فهیم و بصیر و ولایتمدار شهرستان زرند نگردد.

, جناب آقای دکتر امیری,

والسلام علیکم و رحمةالله وبرکاته
علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

, والسلام علیکم و رحمةالله وبرکاته,
, علی ابراهیمی,
, امام جمعه شهرستان زرند,

 

,

لازم به ذکر است، 4 نماینده مجلس از استان کرمان از جمله نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان، نامه تذکری به رئیس جمهور نوشته و امضا کرده اند که در آن از یکی از سران فتنه حمایت نموده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه